راه‌اندازی کمپین "برای عبور از کرونا همراه‌تان هستیم" توسط زرین‌پال؛

زرین‌پال برای عبور از بحران کرونا راهکار ارائه کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

زرین‌پال از راهکارهای جدید خود برای کمک به عبور از بحران کرونا خبر داد.

این پرداخت‌یار که رشد تمام کسب‌وکارهای آنلاین را لازمه افزایش سهم تجارت الکترونیکی در تولید ناخالص ملی می‌داند، از راه‌اندازی کمپینی با عنوان “برای عبور از کرونا همراه‌تان هستیم” برای عبور از بحران کرونا خبر داده است.

در اطلاعیه جدید این پرداخت‌یار گفته شده، زرین‌پال قرار است در شرایط شیوع کرونا راهکارهای موثر پرداخت آنلاین برای کسب وکارهای فعال در حوزه تجارت الکترونیکی و هم چنین تعهدات خود به شرکای تجاری‌اش را در قالب این کمپین پیش‌ببرد.


تسویه حساب رایگان، پرداخت آنلاین سریع‌تر، ایجاد سریع درگاه پرداخت اینترنتی برای وب‌سایت‌های و استفاده از لینک شخصی در جهت کاهش رفت و آمد به خود پردازها از جمله راهکارهای ارائه شده در زرین‌پال برای کسب وکارهای الکترونیکی در شرایط شیوع کرونا است.

ترویج روش‌های حفظ نقدینگی کسب‌وکارها، راه‌های افرایش فروش و حفظ ارتباط با مشتریان در بحران کرونا، پیشبرد اهداف خیریه، ترویج فرهنگ استفاده از QR کد برای حذف پرداخت‌های فیزیکی و حمایت‌های مالی دولت و بخش خصوصی از کسب وکارها از دیگر راهکارهای ارائه شده توسط زرین‌پال برای گذار از بحران کرونا است.

هم چنین با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی، دغدغه بسیاری از مصرف کنندگانی که به صورت اینترنتی خرید می‌کنند پرداخت امن است. در بخش دیگری از این کمپین، زرین‌پال در قالب دستورالعمل های ساده نشان داده است که چه طور می‌توان مطمین شد که اطلاعات حساب پرداخت‌کنندگان به دست سودجویان نمی‌افتد و پرداخت آنلاین آن‌ها به درستی صورت گرفته است.

زرین‌پال پیش از این نیز برای کمک به کسب‌وکارهای آنلاین برای عبور از بحران ناشی از قطع اینترنت در آبان ۹۸، کمپینی “مسئولیم” را راه‌اندازی کرده بود.

برای آگاهی از جزئیات راهکارهای زرین‌پال برای مدیریت بحران کرونا اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *