معرفی اپلیکیشن؛

اپلیکیشن سه‌کنج برای خانه‌ای بهتر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

سه کنج استارتاپی است که برای ایجاد سناریویی جدید در فرایند طراحی داخلی و دکوراسیون وارد این بازار شده است. این استارتاپ تا کنون سه محصول مختلف به بازار عرضه کرده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن سه کنج

اپلیکیشن سه کنج تنها اپلیکیشن طراحی داخلی و دکوراسیون سه بعدی ایرانی است. هم اکنون در دسته ی «خونه رو هنرمندانه بچین» در کافه بازار، سه کنج تنها اپلیکیشن ایرانی است و با بیش از۸۰۰۰ کاربر، بزرگترین شبکه ی اجتماعی طراحی داخلی و دکوراسیون ایرانی است. اپلیکیشن سه کنج برای علاقمندان به طراحی داخلی است. این علاقمندان می توانند به طراحی روی موبایل خود با استفاده از محصولات مختلف کاتالوگ سه کنج به دکور کردن فضاها بپردازند، طرح ها را همرسانی کنند، روی طرح ها نظر بدهند و آنها را لایک کنند.

گالری سه کنج هم اکنون حدود ۵۰ هزار طرح دارد، که این طرح ها در فضاهای مختلفی چون نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و غیره دسته بندی شده اند.


در قسمت کاتالوگ این اپلیکیشن، علاوه بر امکان آشنایی بیشتر با هر محصول، در بخش «ایده های طراحی» امکان مشاهده ی آن محصول در فضاهای مختلف وجود دارد. این قابلیت به کسی که قصد خرید محصولی را دارد، یا قبلا آن را خریده، امکان می دهد تا ایده های گوناگونی برای بررسی چیدمان فضای خانه ی خود به دست آورد.

اپلیکیشن سه کنج به علاقمندان دکوراسیون اجازه می دهد که روی موبایل به طراحی در فضاهای مختلف بپردازند و هنر و سلیقه خود را به دیگران عرضه کنند.

سایت سه کنج

مهمترین قسمت سایت سه کنج در حال حاضر فروشگاه سه کنج است. هم اکنون امکان خرید محصولات مختلف در سایت سه کنج وجود دارد. تفاوت مهم در اینجا امکان دیدن محصول در طرح های مختلف و تصمیم گیری درباره ی خرید است.

خدمت دیگری که هم اکنون در سایت سه کنج ارائه می شود مشاوره دکوراسیون داخلی است. کارشناسان سه کنج پس از دریافت تصاویر فضای مورد نظر شما، با توجه به ابعاد، شکل فضا و مبلمان موجود در آن، از میان طرح های سه کنج طرح هایی را به شما پیشنهاد می دهند که می توانید برای تغییر دکوراسیون خانه یا دفترکار خود از آنها استفاده نمایید. امتیاز اصلی طرح های سه کنج آن است که همه ی محصولات به کار رفته در همه ی طرح ها دقیقاً در بازار موجود هستند.

اپلیکیشن سه کنج AR

اپلیکیشن واقعیت افزوده ی سه کنج آخرین محصول استارتاپ سه کنج است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. این نرم افزار به کاربر اجازه می دهد تا محصولات موجود در این نرم افزار را در فضای واقعی خود ببیند و نسبت به خرید آنها تصمیم بگیرد. این نرم افزار بهترین ابزار برای کسانی است که قصد خرید دارند اما مطمئن نیستند بهترین محصول مناسب برای فضای آنها کدام است. اپلیکیشن واقعیت افزوده ی سه کنج به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *