بهترین کار با وانت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین کار با وانت

وانت یکی از خودروهای باری کم‌هزینه و قابل دسترس برای حمل انواع بار است. بهترین کار با وانت می‌تواند از میوه فروشی تا حمل بار متغیر باشد؛ این موضوع بیشتر به انتخاب شما به‌عنوان صاحب و راننده ماشین بستگی دارد.

با این حال، کسب درآمد با وانت مزیت‌های مختلفی دارد که بد نیست از آن‌ها مطلع باشید. اگر وانت دارید و نمی‌دانید چطوری با آن کسب درآمد کنید یا به دنبال کاری پردرآمد با وانت هستید،‌ در این مطلب با ما همراه باشید تا صفر تا صد این کار را بررسی کنیم.

بهترین کار با وانت


مزایای کسب درآمد با وانت چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، یکی از بهترین کارها با وانت حمل بار است. در واقع، وقتی اسم وانت می‌آید، اولین فکری که به ذهن ما می‌رسد جابه‌جایی و حمل وسیله است. این وسیله می‌تواند کالاهای ساختمانی مثل گچ و سیمان باشد یا یخچال و مبل و…

منبع درآمد دوم

ممکن است شما شغل ثابتی داشته باشید و به دنبال کاری نیمه‌وقت با وانت بگردید. با این کار فرصت دارید تا هرموقع که مایل بودید سفارش کار با وانت بگیرید و به‌نوعی شغل دوم و جانبی داشته باشید.

درآمد دائمی

بهترین کار با وانت جابه‌جایی بار است. یعنی کاری که همیشه برای آن تقاضا وجود دارد. بنابراین نیازی نیست نگران بی‌کاری باشید، چرا که با داشتن وانت همیشه کاری هم برای انجام دادن وجود دارد.

انعطاف زمانی

حتی اگر کار با وانت را به‌عنوان شغل اول انتخاب کنید، باز هم می‌توانید زمان انجام بسیاری از کارها را خودتان انتخاب کنید. دلتان می‌خواهد آخر هفته را استراحت کنید و یا فقط صبح‌ها کار کنید. انتخاب با شماست.

مدل‌های مختلف وانت کدام‌اند؟

برای شروع کار و پیدا کردن بهترین کار با وانت،‌ بهتر است اول نوع وانتی که دارید را بشناسید و کارایی‌هایش را بدانید. در ایران چندین مدل وانت به فروش می‌رسند که در اینجا آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

وانت نیسان زامیاد

این وانت فضای بزرگی دارد و تا حدود یک تن بار را هم می‌تواند حمل کند. از این وانت برای کارهایی مثل حمل اسباب منزل و و اجناسی که جاگیر هستند استفاده می‌شود.

وانت مزدا کارا

این وانت هم فضای بزرگ و خوبی دارد. اما توان حمل آن حدود نیم تن تا ششصد کیلوگرم است. بیشتر در مصارف کشاورزی می‌شود با این مدل وانت کسب درآمد کرد.

وانت آریسان

وانت آریسان برای کسب درآمد با وانت خوب و مناسب است. اما فضای آن محدود است و بیشتر به درد جابه‌جایی وسایلی که حجم زیادی نگیرند می‌خورد. برای حمل وسایل شکستنی از این مدل وانت استفاده می‌شود.

وانت پراید

یکی از پراستفاده‌ترین انواع وانت برای کار، همین مدل وانت است. وانت پراید فضای متوسطی دارد و برای حمل بارهای معمولی در سطح شهر بسیار مناسب است.

قیمت وانت پراید مناسب است و افراد زیادی برای کسب درآمد با وانت به سراغ خرید این خودرو می‌روند. وانت پراید حدود ۵۰۰ کیلوگرم بار را حمل می‌کند.

وانت پیکان

این مدل وانت در واقع نوع قدیمی‌تر وانت پراید است که هنوز هم استفاده می‌شود. البته بد نیست بدانید که وانت پیکان دوگانه‌سوز است و فضای بزرگ‌تری هم دارد. برای حمل مصالح و وسایل ساختمانی توصیه می‌شود.

وانت کاپرا

این وانت محصول کمپانی‌ای چینی است و فضای بزرگ اما بسته‌ای دارد. برای حمل کالاهای شکستنی و یا وسایل خانگی کوچک بسیار مناسب و کاربردی است.

۳ ایده پول‌ساز برای کسب درآمد با وانت

با توجه به نوع وانتی که دارید، ایده‌های مختلفی برای کار با وانت وجود دارد. بهترین کار با وانت بستگی به نوع ماشین و خواسته‌های شما دارد. در این بخش برخی از کارهایی که می‌توان آن‌ها را با وانت انجام داد و به درآمد رسید را معرفی می‌کنیم.

پخش مواد غذایی

می‌توانید با کارخانه‌ها یا کارگاه‌های تولید خوراکی و مواد غذایی قرارداد ببندید تا پخش کالاهایشان برعهده شما باشد. این کار درآمد ثابت با مدت زمان کاری ثابتی را به شما می‌دهد.

البته انجام این کار به نوع وانت شما هم بستگی دارد. بیشتر از وانت‌های یخچال‌دار برای پخش مواد غذایی استفاده می‌شود.

عضویت در سرویس‌های وانت باربری

یکی از راه‌های جدید و پردرآمد کار با وانت، عضویت در پلتفرم‌هایی مثل آچاره، اسنپ، نوبار و… هستند. با سرویس‌هایی مانند وانت بار آچاره می‌‌توانید هرموقع که خواستید برای قبول درخواست بار یک کاربر اقدام کنید.

خوبی این سیستم این است که زمان کار کردن شما کاملاً دست خودتان است و با وانت‌های سبکی مثل پراید وانت هم می‌توانید به راحتی با این سرویس‌ها کار کنید.

فروش کالا

می‌شود به وانت به‌عنوان مغازه‌ای سیار نگاه کرد. می‌توانید اجناس مختلفی را در وانت و در خیابان به فروش برسانید. کالاهایی مثل لباس و.. هستند که به راحتی در وانت به‌فروش می‌رسند.

جمع‌بندی

بهترین کار با وانت به عوامل مختلفی مثل نوع خودرو و ظرفیت وانت شما، میزان درآمدی که می‌خواهید و وقتی که قرار است روی این کار بگذارید، بستگی دارد.

کسب درآمد با وانت سخت نیست و مزیت‌های زیادی هم دارد. برای مثال، با عضویت در سرویس‌های باربری مثل آچاره و یا اسنپ می‌توانید به درآمد خوبی در ماه برسید. همچنین کار با وانت را می‌توانید به‌عنوان شغل دوم و با انعطاف زمانی خوب در نظر داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین کار با وانت چیست؟

کسب درآمد با وانت روش‌های مختلفی دارد. می‌توانید با عضویت در سرویس‌های حمل بار مثل آچاره و اسنپ مشغول به کار شوید.

نوع وانت به کسب درآمد با وانت ارتباطی دارد؟

بله، اگر بخواهید با وانت بار جابه‌جا کنید باید نوع وانت و گنجایش آن را در نظر داشته باشید.