پارس فریلنسر؛ پلتفرم برون سپاری پروژه، استخدام و سفارش آنلاین خدمات

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷

امروزه تبلیغات وسیعی درباره مشاغل خانگی و انجام پروژه از راه دور به چشمتان می‌خورد ولی چیزی که بیشتر از همه نظر افراد تحصیل کرده را به خود جلب می‌کند، معمولا کار کردن بصورت فریلنس است. شاید خیلی از افراد فریلنسر را به عنوان مترجم یا طراح گرافیکی که در منزل کار می‌کند بشناسند اما تعریف فریلنسر فراتر از این است.

فریلنسر کیست؟

فریلنسر یک فرد متخصص است که هم‌ زمان به یک یا چند مشتری بدون این که نیاز به قرارداد دائمی با آن‌ها داشته باشد خدمات خودش را ارائه می‌دهد. فریلنسرها خدمات متنوعی ارائه می‌دهند و کار آن‌ها می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد. فریلنسر سرویس ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می‌کند. آنها معمولاً ساعتی، روزانه یا پروژه ای دستمزد می‌گیرند.


زمینه هایی که در آن فریلنسینگ رایج است

موسیقی ، چاپ ، نویسندگی ، تایپ ، ترجمه ، برنامه نویسی ، عکاسی ، روزنامه‌نگاری ، آرایشگری ، ویرایش ، طراحی گرافیک ، طراحی سایت ، حسابداری ، مشاوره ، راهنمای تور ، برخی فعالیت های مهندسی معماری و …

فریلنسینگ همان شغل آزاد است؟

حالا با توجه به تعریف قبل، هر کسی با هر مهارتی می‌تواند فریلنسر باشد. شاید فکر کنید که این تعریف همان شغل آزاد است و این حرف کاملا غلط نیست اما این سطحی نگریست. کسانی که بخواهند به صورت سنتی شغل آزاد داشته باشند، معمولا به دفترکار یا یک مغازه احتیاج دارند تا خدمات و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند و از این طریق بتوانند افرادی که به خدمت آنان نیاز دارند را شناسایی کنند.

اما هزینه این کار چقدر است؟ آیا بعد از راه اندازی محل کار اکثر کسانی که به خدمت شما نیاز دارند، می‌توانند شما را پیدا کنند؟ برای شناساندان خودتان به بازار کسب و کار چقدر باید هزینه مالی و زمانی صرف کنید؟ چگونه باید اعتماد سازی کنید؟

 

پارس فریلنسر دفتر کار شخصی شما

پارس فریلنسر بستری برای حل تمام مشکلات فوق فراهم کرده است. شما می‌توانید با عضویت رایگان در پلتفرم پارس فریلنسر یک دفترکار مجازی داشته باشید تا خدمات و نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارید و به تمام افرادی که نیاز به خدمات شما دارند فرصت همکاری دهید. سوابق کاری خود را به صورت دسته بندی شده ثبت کنید. با انجام پروژه های موفق اعتبار کاری کسب کنید. همچنین فریلنسر هایی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با کارفرما های بین المللی کار کنند. مهم تر از همه این است که می‌توانید در پارس فریلنسر رزومه ی کاری حرفه‌ای بسازید.

 

تضمین تخصص

پارس فریلنسر برای فریلنسرها آزمون هایی در نظر گرفته است تا از طریق آن هم مهارت خود را افزایش دهند هم به کارفرما اطمینان دهند که در کاری که انجام می‌دهند تخصص کافی دارند. گواهینامه ی مهارت فریلنسر به صورت نشان تخصص در پروفایل فریلنسر درج میشود. یعنی کارفرما با دیدن پروفایل شما به واقعی بودن تخصص شما پی می‌برد.

پروفایلی که پارس فریلنسر در اختیار شما قرار می‌دهد، فقط شامل «درباره من» و نمونه کارهای شما و نظر مشتریان قبلی شما نیست. علاوه بر این موارد سوابق شغلی و تحصیلی شما را به صورت خلاصه و مشروح در اختیار کارفرما و بازدید کنندگان قرار می‌دهد. آمار بازدید و پسندیده شدن نمونه کارها را نیز در اختیار دارید.

۱۰۰% دستمزد متعلق به فریلنسر است

شاید دیگر سایتهای فریلنسری برخی از امکاناتی که گفته شد را در اختیار شما قرار دهند اما پارس فریلنسر یک تفاوت بزرگ با دیگر سایتهای فریلنسری دارد، این بار %۱۰۰ دستمزد به شما تعلق می‌گیرد! در دنیای کسب و کار اگر کسی شما را به کارفرمایی معرفی کند، در دستمزد شما شریک می‌شود اما پارس فریلنسر شما را به عنوان یک حامی ‌به کارفرما معرفی می‌کند. حتی شما لازم نیست برای ثبت پیشنهاد هم مبلغی پرداخت کنید! به تمام این حمایت ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته را اضافه کنید. اگر شما درمورد هر یک از امکانات سایت سوالی داشتید یا اختلافی با کارفرما پیدا کردید پشتیبانی در اسرع وقت به سؤالات شما پاسخ می‌دهد.

مسئله پرداخت دستمزد شما نیز در پارس فریلنسر تضمین شده است. با سیستم پرداخت امن دستمزد شما قبل از شروع کار در میز کار پارس فریلنسر سپرده گذاری می‌شود و شما پس از اتمام کار و تحویل پروژه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

کسب و کار خود را به صورت رایگان،بدون نیاز به راه اندازی وبسایت در فضای مجازی معرفی کنید

فریلَنسرها و سایر کسب و کارها می‌توانند کالا و خدمات خود را در پلتفرم خدمات محلی پارس فریلنسر معرفی کنند و بدون واسطه و محدودیت جغرافیایی سفارش بگیرند.

با اطمینان خاطر پروژه هایتان به انجام می‌رسند

کسانی که در پارس فریلنسر خدمات محلی سفارش می دهند یا پروژه های خود را برونسپاری می‌کنند، می‌توانند از مهارت فریلنسری که به آنها پیشنهاد انجام پروژه را می‌دهد، با توجه به نشان مهارتهایش، اطمینان کسب کنند. حتی می‌توانند نمره ای که فریلنسر در آزمون مهارت کسب کرده را ببینند. بدون خواندن تمام توضیحات «درباره من» سوابق شغلی فریلنسر را در قسمت مربوطه به سرعت پیدا کنند. نمونه کارها و نظر کارفرمایانی که قبلا با فریلنسر کار کرده اند را بررسی کنند.

پارس فریلنسر تنها پلتفرمی‌ است که تمام ابزارهای مورد نیاز برای استخدام ، برون سپاری پروژه و سفارش خدمات محلی را یکجا در اختیار شما قرار میدهد و همیشه و همه‌جا به آن دسترسی دارید. با انتخاب نوع پروژه خود، دیگر نیازی نیست وقت خود را برای پیدا کردن آدرس نیرو های متخصص تلف کنید. مقایسه قیمت از دیگر ویژگی های پارس فریلنسر می‌باشد. اگر شما بخواهید برای برون سپاری پروژه خود از چند متخصص قیمت بگیرید باید وقت زیادی برای توضیح دادن پروژه خود برای هر یک از آنها صرف کنید یا با دادن یک قیمت ثابت از کارکردن با افراد ماهر ، خود را محروم کنید. اما در پارس فریلنسر شما می‌توانید با مشخص کردن رنج قیمت از پیشنهادات مختلفی بهره مند شوید.

تیم کاری خود را تشکیل دهید

برون سپاری پروژه های سنگین یکی از چالشهای کارفرمایان است. برای انجام اینگونه پروژه ها  نیازمند یک تیم است. اگر به صورت سنتی عمل کنند، مجبورند یک تیم کاری از پیش تشکیل شده را به کار گیرند، همزمان پول زیادی را بپردازند و تا اتمام پروژه نمی‌توانند به راحتی همکاری خود را با آنها قطع کنند.

در پارس فریلنسر می‌توانید این مشکل را به راحتی حل کنید. یعنی از بین پیشنهادات دریافت شده چند نفر را انتخاب کنید و تیم را با افرادی که دوست دارید تشکیل دهید. اگر هم یکی از افراد تیم در انجام کار کاهلی کرد به راحتی می‌توانید آنرا تغییر دهید.

تضمین مالی و کیفیت

کارفرمایان با سیستم پرداخت امن دستمزد فریلنسر را بعد از تحویل کار می‌پردازند ، کارفرما می‌تواند بعد از تحویل کار ، کیفیت پروژه را بررسی و در صورتی که از کیفیت راضی بود پرداخت امن را برای فریلنسر آزاد کند. در این مدت اگر کار نیاز به اصلاح داشت، قبل از آزادسازی سپرده یا همان پرداخت امن می‌تواند ایرادها را از طریق فریلنسر رفع نماید. اگر در موارد مالی یا هر چیز دیگری  با فریلنسر  مشکل بوجود آمد، تیم حل اختلاف وارد عمل میشود.

سابقه کاری %۱۰۰ موثق

فریلنسر ها بعد از انجام هر پروژه از کارفرمایان خود و پلتفرم امتیاز کسب می‌کنند. این امتیازات میزان مهارت ، تمایل به همکاری مجدد و وقت شناسی آنها را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با توجه به این معیارها بهترین فرد را برای انجام کارهای خود استخدام کنید.

پارس فریلنسر دارای نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، نشان ملی رسانه های دیجیتال و گواهینامه ssl (امن سازی ارتباط بین کاربر و وب سایت)  بوده و توسط شرکتی کارآفرین راه اندازی و مدیریت می شود.

پارس فریلنسر پشتیبان فریلنسر، آسایش کارفرما

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *