گزارش عملکرد و اقدامات وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت، گزارش عملکرد و اقدامات خود را در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم منتشر کرد.

به گزارش وبنا به  نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همزمان با هفته دولت و نخستین سالروز فعالیت دولت دوازدهم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از اقدامات و دستاوردهای خود در این مدت منتشر کرد.
این گزارش که در فصل هایی چون «توسعه زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات»، «پیشبرد اهداف ایران دیجیتال»، «توسعه دولت الکترونیکی»، «حقوق شهروندی، شفافیت و پاسخگویی» و «توسعه صنعت فضایی» در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم پرداخته شده، برای اطلاع مردم از طریقاینجا در دسترس قرار گرفته است که با توجه به گستردگی ماموریت ها و پیچیدگی موضوع، برای رفع مشکلات و ایرادات احتمالی این آمادگی برای دریافت نظرها و پیشنهادها از طریق این مرکز وجود دارد.
گزارش عملکرد و اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حالی منتشر می شود که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه گذشته در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به ارائه بخشی از دستاوردهای این وزارتخانه پرداخت و به توسعه زیرساخت های ارتباطی در کشور در طی یک سال گذشته اشاره کرد.

 


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *