کافه‌گیمز۲ با هدف اشتراک و انتقال دانش و تجربه بازی‌سازان ایرانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

دومین رویداد تخصصی کافه گیمز با حضور بازی سازان و کارشناسان داخلی با همکاری کافه بازار و شتابدهنده آواگیمز ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به نقل از روابط عمومی کافه بازار، در دومین رویداد تخصصی کافه‌گیمز که با همکاری کافه‌بازار و شتابدهنده آواگیمز در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور برگزار می شود، بازی‌سازان و کارشناسان ایرانی دانش و تجربه خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از تجربیات و آماری که کمتر به صورت عمومی در دسترس است، صحبت می کنند.
در این رویداد، ایمان رومنا از تیم هوش تجاری کافه‌‌بازار، به بررسی چند تصمیم بازی‌سازان پردرآمد می پردازد.
وی در ارایه خود با عنوان «تصمیم خوب، تصمیم بد» به مباحث زیر اشاره می کنند:

 

  • معیارهایی که به رشد درآمد بازی‌سازی‌ ها کمک می‌کنند.
  • ملاک‌ هایی که در سطوح درآمدی مختلف اثر گذارند.
  • داده‌هایی که توسعه‌‌دهندگان می‌توانند با استفاده از آنها کلیدی برای حل مشکل درآمد زا نبودن خود بیابند.
همچنین سخنرانی علی نادعلیزاده مدیرعامل استودیوی تاد (سازنده بازی پرسیتی) و نیز پخش ویدیوی سخنرانی لوکاس گونزالس تورس مدیر تولید شرکت زپتولب (Zeptolab) با عنوان «الفبای سافت لانچ بازی ها موبایلی» از دیگر بخش‌های این رویداد است.
علاوه بر آن طه رسولی مدیر برنامه در آواگیمز، پنل «داستان‌های شکست» را برگزار می کند که در آن بازی‌سازان مطرح ایرانی در مورد شکست‌های خود در پروژه‌های بازی‌شان صحبت خواهند کرد.
در بخش پایانی این رویداد نیز توسعه‌‌دهندگان می‌توانند با شرکت در برنامه نتورکینگ، با مسوولان تیم محتوای کافه بازار، دست‌اندرکاران آواگیمز و نیز دیگر بازی‌سازان باتجربه ایرانی، گپ و گفت وگو کنند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *