آغاز ثبت‌نام در رویداد استارتاپی ایدوکا استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶

نخستین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی لرستان)، از تاریخ ۸ الی ۱۰ آذرماه در استان لرستان به همت بنیاد نخبگان استان لرستان و با مشارکت و همراهی ایده پردازان، دانشگاه‌ها و نهادهای فناورانه استان برگزار می‌گردد.

حمزه امیری رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان درباره این رویداد، گفت: “با توجه به نیازسنجی جامعه استانی و لزوم حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوۀ لرستان، رویداد استارتاپی ایدوکا به همت این بنیاد استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انگیزه میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی یکی از دغدغه‌های نظام کنونی علم و فناوری کشور است و به همین دلیل یکی از اهداف ایدوکا نیز همین مهم است. رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا پیش از برگزاری استارتاپ گردشگری لرستان دو پیش رویداد با موضوع گردشگری و کشاورزی در دانشگاه لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار می‌شود.


امیری خاطر نشان کرد استانداری لرستان در همکاری و هماهنگی این رویداد مهم نقش بسیار برجسته‌ای را ایفا نموده است، وی همچنین تاکید کردند که دستگاه‌های علمی و فناورانه استان در برگزاری این رویداد همکاری لازم را دارند.

به منظور ثبت‌نام و شرکت در این رویداد به وبسایت ایدوکا مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *