تیکت، مرجع خرید آنلاین بلیت رویدادهای هنری، علمی و ورزشی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

تیکت سامانه آنلاینی است که با فراهم ساختن بستر مناسب با ساختاری نوین و عملکرد آسان امکان خرید آنلاین بلیت رویدادهای هنری شامل تئاتر، سینما، کنسرت، رویدادهای علمی شامل کنفرانس، همایش و رویدادهای ورزشی مختلف را برای مخاطبان ایجاد کرده است و به عنوان دومین برند خلق شده توسط شرکت کسب و کار نوین ایرانیان به شمار می‌رود.

مزیت تیکت

تیکت با رویکرد حمایت از علاقمندان به حضور در رویدادهای هنری، علمی و ورزشی در مسیر آسان تر نمودن تجربه سرگرمی برای اقشار مختلف، تصمیم دارد با ایجاد شرایط متنوع، امکان حضور علاقمندان را به جذاب ترین شیوه ها فراهم سازد.

شرکت کسب و کار نوین ایرانیان

شرکت کسب و کار نوین ایرانیان که با فعالیت در حوزه کسب و کار الکترونیک شناخته شده است، با هدف ایجاد سامانه خرید آنلاین بلیت رویدادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی در بهمن ماه سال ۹۳ با راه‌اندازی سایت اینترنتی تیکت مأموریت جدید خود را آغاز کرده است. مجموعه کسب و کار نوین ایرانیان که یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است، متشکل از تیمی ۱۲۰ نفره از افراد متخصص و با تجربه در زمینه کسب و کارهای آنلاین بوده و تیکت بعد از سایت نت‌برگ، دومین برند خلق شده توسط این مجموعه است.


تهیه بلیت

به منظور تهیه بلیت به وبسایت تیکت مراجعه کنید و یا نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار iOS تیکت را دانلود نمایید و بلیط رویداد مورد نظرتان را فقط در چند مرحله ساده با کوتاهترین زمان خریداری کنید. در صورت استفاده از نرم‌افزارهای موبایل تیکت نیازی به پرینت بلیط خریداری شده نیست و تنها با نمایش کیو آر کد بلیت می‌توان وارد سالن شد.
همچنین می‌توانید تیکت را از طریق اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.

وبسایت تیکت در گروه خدمات بلیت و رویداد‌ها به انتخاب داوران در نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وبسایت معرفی شد.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *