پیش ثبت‌نام استارتاپ‌ها در الکام استارز امسال از فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

استارتاپ‌های علاقمند به حضور در سالن الکام استارز از فردا، سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه می‌توانند اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اعلام این خبر، گفت: در الکامپ بیست و یکم ۸۰ استارتاپ با حمایت کامل سازمان به نمایشگاه آمدند و پس از آن در الکامپ بیست و دوم ۲۵۰ استارتاپ موفق به حضور در نمایشگاه الکامپ شدند. این در شرایطی بود که بیش از ۶۰۰ استارتاپ متقاضی حضور در سالن الکام استارز بودند که به دلیل محدودیت فضای اختصاص یافته به الکامپ نتوانستند به الکامپ بیایند.

سعادت با تاکید بر اینکه امسال تمام فضای نمایشگاهی به الکامپ اختصاص خواهد یافت و هیچ نمایشگاهی هم‌زمان با الکامپ برگزار نخواهد شد، گفت: اقداماتی که در سال‌های پیش در نمایشگاه آغاز کردیم امسال توسعه‌ یافته است و الکامپ با کیفیت بهتری برگزار می‌شود. با افزایش فضای الکامپ، بدون تردید سالنی بزرگ‌تر، با امکانات و کیفیت بهتر در اختیار الکام استارز قرار خواهد گرفت.


باقر بحری مسئول کمیته اجرایی الکامپ بیست و سه با اعلام اینکه یکی از بزرگترین سالن‌های نمایشگاه را به الکام استارز اختصاص خواهیم داد، گفت: سالن الکام استارز طبق روال دو سال گذشته با حضور کسب و کارهای نوپا، سرمایه‌گذاران خطرپذیر (VC) و شتابدهنده‌ها برپا خواهد شد. حمایت سازمان نیز همچنان طبق روال سال‌های گذشته موجود است، اما مبلغ اندکی جهت جلب مشارکت کسب و کارهای نوپایی که در فعالیت خود جدی هستند از آن‌ها اخذ خواهدشد.
بحری در خصوص طرح سازمان به منظور یاری رساندن به استارتاپ‌ها برای یافتن منابع مالی، افزود: تغییراتی در مدل ارائه سخنرانی استارتاپ‌ها پیش بینی شده است. فرصت سخنرانی‌ها در سال گذشته به صورت عام برگزار شد امسال قصد داریم این بخش را تقسیم‌بندی کنیم. برای مثال استارتاپ‌هایی که می‌خواهند برای سرمایه گذاران خطرپذیر استارتاپ خود را معرفی کنند یا حتی فرصتی به شتابدهنده‌ها و سرمایه گذاران می‌دهیم تا استارتاپ‌های مورد نظرشان را برای سخنرانی اعلام کنند.
وی افزود: این امکان فراهم شده تا شتابدهنده‌ها با استارتاپ‌های زیرمجموعه خودشان زیر یک پرچم در الکام استارز حضور یابند.

کسب و کارهای نوپای علاقمند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و سه که از ۳ تیر ماه الی ۲ مرداد ماه برگزار می‌شود، می‌توانند با مراجعه به سایت الکام استارز، آمادگی خود را اعلام کرده و پیش ثبت نام کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *