الفت‌نسب خبر داد؛

شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸

صبح امروز جشنواره وب و موبایل ایران به ایستگاه رشت رسید و الفت‌ نسب در افتتاحیه این مراسم خبر از ایجاد شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی با کمک قوه قضاییه داد.

«رضا الفت نسب» سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای آنلاین با اشاره به این نکته که بین کسب‌وکارهای مدرن و بخش سنتی جنگی وجود دارد، گفت: «ما نهایت تلاش خود را در اتحادیه کرده‌ایم که تا حدی آتش این جنگ را خاموش کنیم. با کمک و رایزنی‌های قوه قضاییه قصد داریم به زودی شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای اینترنتی (مجازی) را راه‌اندازی کنیم.»

او ادامه داد: «شعبه شورای حل اختلاف کسب‌وکارهای مجازی را در اتحادیه راه‌اندازی می‌کنیم. اگر مشکلات و شکایاتی باشد تا سقف بیست میلیون تومان و دیگر مشکلات اکوسیستم را در آن حل و فصل می‌کنیم. می‌خواهیم فعالین استارتاپی کشور که قطب اقتصادی جدید ایران شده‌اند، با اطمینان خاطر کار خود را ادامه دهند.»


الفت نسب درباره دستورالعملی که توسط سازمان فناوری اطلاعات برای فعالیت تاکسی‌های اینتترنتی منتشر شده، گفت: «دوستان سازمان فناوری اطلاعات دستورالعمل ارائه داده‌اند که خواهش می‌کنم این آیین‌نامه را بخوانید و آن را نقد کنید. پرداخت هزینه به شهرداری برای فعالیت در هر شهر هنوز برای این اکوسیستم زود است.»

الفت نسب ضمن ابراز تاسف نسبت به اظهار نظر برخی دولتمردان و اشاره به صحبت‌های نقل قول شده مبنی بر اینکه «مردم خریدهای اساسی خود را اینترنتی انجام ندهند» تاکید کرد که این عبارات روی تجارت الکترونیک کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *