معرفی کاندیدهای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

آشنایی با خدمات و آگاهی از وضعیت پروازها در وبسایت فرودگاه امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

وبسایت فرودگاه امام خمینی (ره) امکانات و خدمات گوناگون این فرودگاه را معرفی کرده و همچنین اطلاعات پروازها را به طور آنلاین به کاربران نمایش می دهد.

کاربران با ورود به وبسایت فرودگاه بین المللی امام خمینی می توانند با وارد کردن شماره پرواز، شهر و یا شرکت هواپیمایی پروازهای مورد نظر خود را جستجو کنند.

کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربران پیش از حضور در فرودگاه نظیر وضعیت پروازها، اصطلاحات فرودگاهی، گذرنامه و روادید، مقررات گمرکی کالا و ارز و
مقررات گمرکی حیوانات در این قسمت قبل از سفر گردآوری شده تا کاربران با سهولت بیشتری به آنها دست یابند.


کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربران در خصوص خدمات فرودگاهی و رفاهی مورد ارائه در فرودگاه امام خمینی (ره) نظیر  هتل، خدمات CIP، اورژانس، نمازخانه، رستوران وکافی شاپ، سالن استراحت و کافی‌نت در این قسمت «در فرودگاه» این وبسایت گردآوری شده است.

کلیه اطلاعات مورد نیاز کاربران در خصوص قوانین و نحوه ورود مسافرین به کشور و همچنین چگونگی حضور شما جهت استقبال از مسافرین ورودی در قسمت «پروازهای ورودی» اطلاع رسانی شده است.

همچنیت در این وبسایت کاربرانی در جریان تمامی امکانات فرودگاهی نظیر بانک و صرافی، سالمندان، اورژانس و کمکهای اولیه، واحد قرنطینه، بهداشت مرزی، یدگی،  شکایات، سفیر مهربانی، مشاوره ایرانیان خارج از کشور، خدمات رفاهی، هتل، خدمات CIP، سالن استراحت، نمازخانه، رستوران و کافی شاپ، کافی‌نت، فعالسازی تلفن همراه، اماکن و فروشگاه ها، بیزینس لانج و خدمات هوایی و گردشگری مهماندارقرار خواهند گرفت.

گفتنی است وبسایت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در سال ۹۷ کاندید بهترین وبسایت یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه سازمان ها و موسسات دولتی شد.

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *