باشگاه هواداران فراسو یک ساله شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۸۶

شرکت صنایع رایانه فراسو با هدف ارتقاء سطح سرویس دهی و خدمات به خریداران محصولات و تحقق یکی از آرمان های خود که همانا بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان محصولات بوده است در واپسین روزهای مرداد ماه سال ۸۵، کلوب اینترنتی دوستداران محصولات فراسو را راه اندازی نمود.

پیش از آن در تیرماه همان سال با شروع رقابت های جام جهانی فوتبال در آلمان، شرکت فراسو با اجرای پروژه مسابقه پیش بینی آن رقابت ها، اولین گام های ایجاد جامعه مجازی دوستداران محصولات فراسو را پایه ریزی نمود.
آن دوره کوتاه با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از مشتریان محصولات برگزار و به برندگان مسابقه نیز جوایز نفیسی اعطا شد.
اکنون پس از گذشت یک سال بیش از ۱۱۰۰۰ عضو به خانواده بزرگ کلوب فراسو پیوسته اند و با فعالیت در این باشگاه از امکانات و مزایای نقدی و غیرنقدی آن بهره مند

سایر دوستداران محصولات فراسو از شهرستانها به این خانواده پیوسته اند و تا کنون بیش از ۴۰۰۰۰ محصول در باشگاه دوستداران فراسو ثبت گردیده است.
پس از راه اندازی این جامعه مجازی و گردآوری خواسته های اعضاء چندین بخش شامل لینکستان، انجمن ها، دریافت اخبار و …. جهت تبادل اطلاعات بیشتر، علمی و قابل استناد در باشگاه اضافه گردیده تا راهنما و منبع اطلاعاتی قابل قبولی برای استفاده این دوستان در دسترس ایشان قرار بگیرد.

پس از یکسال و تحکیم زیرساخت های اولیه، با توجه به اهداف توسعه ی آتی و درنظر گرفتن برآیند نیازها و خواسته های اعضای باشگاه طرح های متعددی برای آینده در نظر گرفته شده است.
مدیران و گردانندگان کلوب برای فاز آتی، ارائه تسهیلاتی شامل تخفیف ویژه به خریداران محصولات، امکان سفرهای سیاحتی، زیارتی و شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی، امکان انجام گفتگوهای تخصصی جمعی، امکان انجام سرویس و خدمات محصولات در محل کاربر، ارائه آیتم های علمی، آموزشی و … را مد نظر دارند.

برای مشاهده سایت به آدرس http://club.farassoo.com مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *