بازار اینترنتی سایت برتر تجارت الکترونیکی کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۸۶

وبنا – چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی با شعار ” تجارت الکترونیکی و تسهیل تجارت در خدمت توسعه منافع ملی ایران” در آذرماه ۸۶ با حضور وزیر بازرگانی ، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
هدف از برگزاری این همایش ارزیابی فعالیتهای انجام شده در زمینه تجارت الکترونیکی توسط بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی و مقایسه آن با انتظارات و تجربیات دیگر کشورها و انتخاب وب سایتهای برتر تجارت الکترونیکی کشور بود.
برای رتبه‌بندی سایت‌ها از روش شناس مشخصی که دفتر توسعه تجارت الکترونیکی آن را تدوین نموده بود استفاده گردید. این شاخص‌ها مشتمل بر بخش‌های نمایش، گرافیک، محتوی، قابلیت دسترسی، زبان، ساختار، امنیت، حریم شخصی، کاربرد و تراکنش بوده که هر کدام از آنها دارای شاخص‌های کمی بودند که در مجموع ۱۱۰ شاخص برای انتخاب سایت برتر مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار گرفت که هر یک از وب‌سایت‌های ثبت‌نام شده براساس این شاخصها ارزش گذاری و در نهایت سایت‌هایی که بیشترین امتیاز را بدست آوردند به عنوان سایت‌های برتر انتخاب شدند.
بازار اینترنتی تسهیل گستر به آدرس http://www.wwwbazar.com با شرکت در این رقابت موفق شد به عنوان سایت برتر تجارت الکترونیکی کشور انتخاب و لوح تقدیر از وزیر محترم بازرگانی دریافت کند.
این سایت در دومین و سومین همایش ملی تجارت الکترونیکی نیز در سالهای ۸۳ و ۸۴ به عنوان سایت برتر تجارت الکترونیکی کشور انتخاب شده بود و لوح تقدیر از وزیر وقت اخذ کرده بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *