رایچت؛ پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتری است.

هدف رایچت کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب به‌ وسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با شرکت هاست.

با نوجه به طراحی رایچت در بستر یک پلتفرم و واکنشگرا بودن آن کاربران می‌توانید از طریق کامپیوتر شخصی، موبایل و یا تبلت خود در تمام نقاط از آن استفاده کنند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *