کمتر از ۱۵ روز تا برگزاری بزرگترین حراج سالانه بامیلو

روز خرید همزمان با سومین حراجمعه بامیلو سوم و چهارم آذرماه ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

امسال، بامیلو با  بیش از ۲۵۰ هزار نوع کالا و حضور بیش از ۴۰۰۰ فروشنده و تامین‌کننده از سراسر ایران این رویداد را برگزار می‌کند. حراجمعه از سه سال پیش همزمان با بلک‌فرایدی در دیگر کشورهای جهان در ایران اجرا شده است و بامیلو به‌عنوان نخستین فروشگاه اینترنتی در ایران این مدل از حراج را به بازار ایران معرفی کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بامیلو، حراجمعه یکی از ابداعات فروشگاه اینترنتی در بازار ایران است که طی دوسال گذشته، با ایجاد یک فرصت استثنایی برای خرید کالاها در ارزان‌ترین شکل ممکن، فضایی را برای آشنایی مردم در سراسر ایران با مفهوم خرید آنلاین فراهم کرده است.

با توجه به حمایت ایرانسل از بامیلو و سایر شرکت‌های پیشروی اینترنتی زیرمجموعه گروه اینترنت ایران، امسال حراجمعه بامیلو با حمایت بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران برگزار می‌شود و این امکان برای میلیون‌ها کاربر اینترنت در ایران فراهم می‌شود تا بتوانند به راحتی در این روز خرید کنند. در واقع بامیلو سعی دارد تا برای همه ایرانیان این جمعه به خرید بگذرد.

حراجمعه حدود ۵۰ سال است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای آسیایی و مسلمان نیز اجرا می‌شود. این حراج، فرصت خوبی است تا کاربران ایرانی بتوانند از مزایای خرید آنلاین در بامیلو همچون بازگشت ۱۰۰ روزه کالا، امکان پرداخت در محل و دسترسی به طیف متنوعی از کالاها دسترسی داشته باشند. بامیلو برای نخستین بار در تاریخ ۶ آذر ۱۳۹۴ این حراج را برگزار کرد که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت . ۵ آذر ۱۳۹۵ بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش خود را شکست. به طور مثال تنها در یک دقیقه اول حراج با بیش از یک میلیون بازدیدکننده مواجه شد. این رویداد یکی از بهترین موقعیت‌ها برای آشنایی مخاطبان با مفهوم خرید اینترنتی در ایران است.

امسال بامیلو با همکاری بسیاری از تامین‌کنندگان، کالاهای متنوعی از جمله گوشی آیفون ۸ با  ۵۵۰ هزار تومان تخفیف، پلی‌استیشن سونی با ۴۰۰ هزارتومان، هارداکسترنال با ۷۰ هزار تومان تخفیف، انواع پوشاک زنانه و مردانه با بیش از ۷۰ درصد تخفیف و لوازم بهداشتی و لوازم منزل  و لوازم الکترونیک را با تخفیف‌های ۸۰ درصدی در حراجمعه بامیلو عرضه می‌کند.

معنای موفقیت برای بامیلو چیست؟

بامیلو به‌عنوان نخستین بازار اینترنتی ایرانی از سه ماه قبل مقدمات این رویداد بزرگ را آماده کرده است. در حال حاضر بیش از چهار هزار تامین‌کننده از سرتاسر ایران از این حراج فوق‌العاده مطلع هستند و در برگزاری آن مشارکت دارند. بامیلو طی یک مراسم ویژه برنامه حراجمعه امسال را به تفصیل برای همه تامین‌کنندگان تشریح کرده است. امسال این رویداد با همراهی اسنپ، اسنپ‌فود، پین‌تاپین و اسکانو برگزار می‌شود. بامیلو موفقیت خود را در اشاعه این نوع از حراج بین همه فروشگاه‌ها اعم از آنلاین و آفلاین می‌داند. اگر امسال  سایر فروشگاه‌های ایران نیز به حراجمعه بپیوندند، این امر برای بامیلو یک موفقیت به شمار می‌رود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.