ماراتن نهمین دوره انتخابات اتاق تهران به خط پایان رسید

چهل نماینده بخش خصوصی انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

با پایان شمارش آرا معرفی شدند.

بر اساس آنچه، ابراهیم بهادرانی، رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد، پرونده نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران با ۳۴۱۷ رای در ساعات پایانی روز شنبه ۱۱ اسفندماه بسته شد.

در نهمین دوره انتخابات اتاق تهران ۳۴۱۷ نفر از فعالان اقتصادی از ساعت ۸ صبح الی ۱۹:۳۰ به پای صندوق رای آمدند و نمایندگان خود را برای حضور در پارلمان بخش خصوصی برگزیدند.

به گزارش وبنا تمامی کاندیدهای حوزه فاوا در این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران پیروز انتخابات شدند.

به این ترتیب نمایندگان منتخب بخش خصوصی به شرح زیر هستند:

در بخش بازرگانی ۱۶ نفر به ترتیب:

مسعود خوانساری: ۱۸۲۷

سیده فاطمه مقیمی: ۱۵۷۲

ناصر ریاحی: ۱۵۶۲

محمدرضا انصاری: ۱۵۲۹

عباس آرگون: ۱۴۹۹

محمد لاهوتی: ۱۴۶۱

سید رضی حاجی آقامیری: ۱۴۵۳

افشین کلاهی: ۱۴۴۷

محمد امیرزاده: ۱۴۴۵

شهاب جوانمردی: ۱۴۳۸

سیدمجید صدری: ۱۴۲۷

محمدرضا طلایی: ۱۴۲۷

مجید حسین‌نژاد: ۱۴۲۱

مهدی شریفی نیک نفس: ۱۴۰۹

مهراد عباد: ۱۳۶۲

محمدمهدی فنایی: ۱۳۰۸

در بخش صنعت ۱۴ نفر به ترتیب:

هاله حامدی‌فر: ۱۴۹۵

حسن احمدیان: ۱۴۶۵

سیدمحمد اتابک: ۱۴۲۳

محمدرضا زهره‌وندی: ۱۴۱۴

رضا پدیدار:۱۴۱۱

علی نقیب: ۱۴۰۴

محمود نجفی‌عرب: ۱۴۰۰

حمیدرضا صالحی سلمی: ۱۳۹۸

محمدرضا نجفی‌منش: ۱۳۹۴

عباسعلی قصاعی: ۱۳۹۰

علیرضا کلاهی صمدی: ۱۳۷۴

هرویک یاریجانیان: ۱۳۶۸

فرزین فردیس: ۱۳۵۶

محمدحسن دیده‌ور: ۱۳۱۸

در بخش معدن چهار نفر به ترتیب:

علا میرمحمدصادقی: ۱۶۳۰

فریال مستوفی: ۱۵۰۲

محمدرضا بهرامن: ۱۴۸۹

سجاد غرقی: ۱۳۸۱

در بخش کشاورزی هشت نفر به ترتیب:

احمدرضا فرشچیان: ۱۴۷۶

کاوه زرگران: ۱۴۵۴

احمد صادقیان: ۱۴۲۶

حسن فروزان‌فرد: ۱۴۲۴

مهدی معصومی اصفهانی: ۱۳۵۵

علی تقوی فر: ۱۳۲۷

مطالب مرتبط:

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران با حضور فعالان حوزه کسب و کارهای آنلاین، ۱۱ اسفند ۹۷ برگزار می شود

ورود استارتاپ ها به اتاق بازرگانی سبب مساعدت های زیادی از سوی اتاق بازرگانی به اکوسیستم استارتاپی خواهد شد

حضور کسب و کارهای آنلاین در اتاق بازرگانی سبب هم افزایی کسب وکارهای سنتی و نوین می شود

اتاق بازرگانی برای حفظ مشروعیت خود باید تمام کسب و کارها را در چتر خود پوشش دهد

کسب و کارهای آنلاین برای رفع موانع از ظرفیت های اتاق بازرگانی و سازمان نظام صنفی رایانه ای استفاده کنند

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.