مدیرعامل فناپ در گفتگو با وبنا؛

اتاق بازرگانی برای حفظ مشروعیت خود باید تمام کسب و کارها را در چتر خود پوشش دهد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷

نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در حالی برگزار می شود که برای اولین سال فعالین کسب و کارهای آنلاین در این انتخابات حضور دارند.

شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ از جمله کاندیدهای این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان تهران است.

مدیر عامل هلدینگ فناپ در رابطه با تاثیر متقابل حضور کسب و کارهای آنلاین در ساختار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به خبرنگار وبنا گفت: « استارتاپ ها یا کسب و کارهای آنلاین برای ورود به منظومه کسب و کاری جدی کشور باید قواعد کسب و کار کشور را بپذیرند و در آن نقش آفرینی کنند. بخش خصوصی تا قبل از پذیرش توسط ساختارهای رسمی کشور، بازیگر جدی نبوده و نقش بزرگی ندارد. در حال حاضر کسب و کارهای نوین بزرگ متوجه شده اند که باید در قانون گذاری در کنار سیاستگذاران برای وضع قوانین مناسب حضور داشته باشند. حضور کسب و کارهای نوین در اتاق بازرگانی کمک می کند که در فضای کسب و کار جانمایی شوند و برای کسب حمایت مجبور به توسل به نهادهای گوناگون نباشند.»


شهاب جوانمردی، دلیل تمایل اتاق بازرگانی به کسب و کارهای آنلاین را شرح داد: « اتاق بازرگانی به درستی فهمیده است که در سال های پیش رو سهم کسب و کارهای آنلاین از بازار بسیار بزرگ است و آن ها بخشی جدی از اقتصاد کشور خواهند بود. اگر اتاق بازرگانی بخواهد مشروعیت خود را حفظ کند باید تمام کسب و کارها را در چتر خود پوشش دهد. بنابراین اتاق بازرگانی مایل است کسب و کارهای نوین خود را در اتاق جانمایی کنند. رغبت دو طرفه ای برای حضور کسب و کارهای نوین در اتاق بازرگانی وجود دارد و کاندیدهایی از این حوزه در این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان تهران حضور دارند.»

مطالب مرتبط:

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران با حضور فعالان حوزه کسب و کارهای آنلاین، ۱۱ اسفند ۹۷ برگزار می شود

ورود استارتاپ ها به اتاق بازرگانی سبب مساعدت های زیادی از سوی اتاق بازرگانی به اکوسیستم استارتاپی خواهد شد

حضور کسب و کارهای آنلاین در اتاق بازرگانی سبب هم افزایی کسب وکارهای سنتی و نوین می شود

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *