موسس علی‌بابا در گفتگو با وبنا:

حضور کسب و کارهای آنلاین در اتاق بازرگانی سبب هم افزایی کسب وکارهای سنتی و نوین می شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷

نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در حالی برگزار می شود که برای اولین سال فعالین کسب و کارهای آنلاین در این انتخابات حضور دارند.

مجید حسینی نژاد، موسس علی بابا از جمله کاندیدهای این دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان تهران است.

موسس علی بابا در رابطه با حضور کسب و کارهای آنلاین در نهمین انتخابات اتاق بازرگانی تهران به خبرنگار وبنا گفت: «اتاق بازرگانی محلی برای گفتگو و تعامل حاکمیت و بخش خصوصی است و امکان دیدن حاکمیت از منظر بخش خصوصی، بخش خصوصی از منظر حاکمیت و بخش خصوصی از منظر بخش خصوصی را فراهم می کند. اتاق بازرگانی باعث می‌شود بخش خصوصی محدودیت‌های حاکمیت را بفهمد، برای آن راهکار دهد یا براساس آن بازی خود را بچیند.»


مجید حسینی نژاد ادامه داد: «آمدن کسب و کارهای نوین در اتاق بازرگانی سبب می شود هم ما با بخش های قدیمی و سنتی کسب و کار آشنا شویم و هم بخش های سنتی کسب و کار با فضای تکنولوژی و دانش بنیان کسب و کار آشنا شوند. پایه کسب و کار دانش بنیان توسعه و پایه کسب و کار سنتی فضای کسب و کار است. حضور کسب و کارهای آنلاین در اتاق سبب هم افزایی کسب وکارهای سنتی و نوین می شود.»

این کاندید نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بستر برای هر جنس از اقتصاد در ایران ناکافی است، گفت: «زمانی که بستر مناسبی ایجاد شود اتفاقات خوبی می افتد که برای آن هیچ برنامه ای وجود نداشته است. ورود کسب و کارهای نوین با دانش تکنولوژی به اتاق بازرگانی سبب ایجاد بستری مناسب برای اقتصاد می‌شود.»

مطالب مرتبط:

ورود استارتاپ ها به اتاق بازرگانی سبب مساعدت های زیادی از سوی اتاق بازرگانی به اکوسیستم استارتاپی خواهد شد

نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران با حضور فعالان حوزه کسب و کارهای آنلاین، ۱۱ اسفند ۹۷ برگزار می شود

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *