با بکارگیری فناوری های نوین؛

راه‌های ایجاد حمل‌ونقل هوشمند و ایمن گشایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: برای ایجاد حمل و نقل هوشمند و ایمن به توسعه فناوری های مدرن در کشور نیاز داریم.

به گزارش وبنا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی در خصوص یکپارچه سازی بخش حمل و نقل در کشور، بیان کرد: ما در ستاد تلاش می کنیم حمل و نقلی هوشمند و ترکیبی ایجاد کنیم. این کار را با یکپارچه سازی بخش های مختلف دریایی، ریلی، خودرویی و هوایی انجام خواهیم داد.

وی افزود: تمام تلاش ما در چارت جدید ستاد، ایجاد حمل و نقلی ارزان‌تر، ایمن‌تر و با قابلیت اعتماد بیشتر است، تا از این طریق خدمت رسانی به مردم در این حوزه شتاب علمی و معقول بگیرد.


به گفته منطقی، با توجه به اینکه در دنیا توسعه حمل و نقل به کمک فناوری های مختلف صورت می گیرد، ما نیز تلاش خواهیم کرد که این فناوری ها را به خدمت بخش حمل و نقل درآوریم.

وی تصریح کرد: ایران در آینده نزدیک با بهره گیری از دانش و تخصص بومی و با یکپارچه سازی فعالیت‌ها به سمت توسعه حمل و نقل هوشمند گام بلندی بر خواهد داشت.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره همکاری های بین المللی برای توسعه حمل و نقل در کشور، تصریح کرد: بهره گیری از تجارب و توانایی های بین المللی برای توسعه حمل و نقل کشور خوب است؛ اما تلاش می کنیم این توسعه و پیشرفت را به کمک توانمندی های داخلی و با ایده جوانان کشور محقق کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *