کافه‌یاب مرجع معرفی کافه‌های ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
کافه‌یاب

کافه‌یاب به عنوان مرجع معرفی و اطلاع‌رسانی کافه‌های ایران، در تابستان ۹۳ فعالیت خود را آغاز نمود. این وب‌سایت در نظر دارد تا با معرفی کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، شیرینی فروشی‌ها و قهوه فروشی‌ها، امکان آشنایی کاربران را با این مکان‌ها و خدمات‌شان، فراهم کند.کافه‌یاب با هدف فرهنگ‌سازی کافه‌نشینی و قهوه در ایران، معرفی کافه‌های شهر به عموم مردم با اطلاعات دقیق‌ و باکیفیت‌، پوشش خبری از همایش‌ها، جشنواره‌ها و گردهمایی‌های صنف قهوه و آآگاهی دادن در زمینه هنر و مبانی اجتماعی مرتبط با کافه‌ها و قهوه فعالیت می‌کند و شما به عنوان صاحبان کافه با درج کافه خود در وب‌سایت، در بسط و گسترش این پروژه تاثیرگذار هستید.

از دیگر امکانات کافه‌یاب می‌توان به فروش اینترنتی قهوه و تجهیزات مربوط به آن برای عموم مردم و آموزش در این زمینه اشاره کرد. همچنین برای سهولت بیشتر کاربران، اپلیکیشن موبایل اندروید کافه‌یاب بر روی گوگل‌پلی، کافه بازار و کندو در دسترس عموم است و اپلیکیشن iOS نیز به زودی در دسترس خواهد بود. 
پس برای پیدا کردن کافه‌ای دنج یا خاص به آدرس cafeyab.com مراجعه کنید و با دیدن اطلاعات و لوکیشن کافه‌ مورد نظرتان یک روز خوب را تجربه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *