ده استارتاپ برتر الکام‌استارز معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، از مجموع ۱۵۱ استارتاپی که برای ارائه سخنرانی در سالن الکام استارز در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ ثبت‌نام کردند، ۱۳۵ سخنرانی انجام شد که توسط ۳۸ داور مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۱۰ استارتاپ برتر معرفی شدند.

استارتاپهای کی‌کجاس، ریکامندر و پوشه رتبه یک تا سه را از آن خود کردند و به این ترتیب در پاویون استارتاپهای نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان حضور خواهند یافت؛ سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور هزینه اقامت و حضور این سه استارتاپ را تقبل خواهد کرد.

هفت استارتاپ دیگر شامل مهربانه، بقچه، اینستاچاپ، ایوند، تری دی فست(۳DFAST)، کیف پول شخصی نیوُ و تِله طب نیز به رای داوران در رده های بعدی قرار گرفتند که ضمن دریافت مجوز حضور در نمایشگاه سبیت آلمان، هزینه غرفه این گروه ها نیز توسط سازمان پرداخت می شود.


چنانچه استارتاپهای تایید شده به هر دلیل امکان همراهی تیم کسب و کارهای نوپا جهت حضور در نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ آلمان را نداشته باشند، استارتاپ بعدی که در لیست رده بندی اعلام شده جایگزین آن خواهد شد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. البته استارت اپ سیبوفن فراموش شده و جا داره اسم این استارت اپ که درمانی با ارائه کامل کلیه خدمات پزشکی، پرستاری و آزمایشگاه است حتما برده شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *