رویداد توسن، فرصتی برای توسعه‌دهندگان حوزه مالی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵

زمستان امسال توسعه‌دهندگان حوزه مالی با ایده‌های نوآورانه خود می‌توانند در چالشی سه روزه دور هم جمع شده و به رقابت بپردازند. از ابتدای دی ماه امسال زنگ ثبت ایده دومین «چالش نوآوری توسن» به صدا درمی‌آید. روزهای پایانی بهمن ماه، شرکت توسن میزبان دومین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی خواهد بود.

این چالش یک رویداد سه روزه است و تیم‌های توسعه دهنده‌ای که ایده‌های نوآرانه در حوزه مالی دارند می توانند با ثبت ایده‌های خود در وبسایت این چالش، شانس خود را برای یک رقابت فشرده و کسب یک تجربه ناب در پیاده سازی اپلیکیشن های بانکی و مالی امتحان کنند.

چالش نوآوری توسن از پنج‌شنبه ۲۸ بهمن تا شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ در محل شرکت توسن واقع در پارک علم و فناوری پردیس با هدف برگزاری چالشی نو و استقبال از ایده های جدید، برگزار خواهد شد. نتیجه اولین دوره هکاتون توسن، اتصال بیش از ۱۳ استارت‌آپ فین‌تک به اکو سیستم بانکی توسن‌بوم بوده است و همچنین بیش از ۲۰ استارت‌آپ دیگر در حال اتصال محصول خود به اکو سیستم توسن‌بوم هستند.


افراد و تیم‌های علاقه‌مند ابتدا طرح خود را از اول دی‌ماه در وب‌سایت توسن‌بوم ثبت می‌کنند، سپس هیات داوران از میان طرح‌های ثبت شده، ۲۰ طرح برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در برنامه از آنها دعوت خواهند کرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *