با هدف ایجاد سامانه ی ارزیابی و رتبه بندی سایت های ایرانی انجام شد؛

ارتقا و بهینه سازی سامانه ایسلکت در بروزرسانی جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
سامانه ایسلکت

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران وب سایت جدید سامانه ایسلکت از ۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه ایسلکت، وبسایت این استارتاپ فعال در حوزه تجارت الکترونیک از تاریخ ۱ فروردین ماه   ۱۴۰۰بروزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرسeselect.ir  در دسترس مدیران سایت ها و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بروزرسانی تازه وبسایت ایسلکت، بخشی جهت ثبت آگهی فروش دامنه، سایت، استارتاپ، اپلیکیشن و همچنین آگهی درخواست جذب سرمایه برای استارتاپ ها به فهرست وبسایت اضافه شده است. این خدمت در راستای ایجاد بستری تخصصی برای مدیران سایت ها، استارتاپ ها و فعالان حوزه تجارت الکترونیک جهت بازدید موثر از آگهی ها ایجاد شده است.


مدیران سایت ها میتوانند بعد از ثبت سایت خود در ایسلکت جهت افزایش بازدید بیشتر، یکی از پلن ها را در سایت انتخاب نمایند.

دریافت یکپارچه اطلاعات مفید،کاربردی و بروز سایت های ایرانی برای مخاطبان  نیز به عنوان یکی از خدمات جدید سامانه ایسلکت در نسخه جدید ارائه شده است.

عباس دانش منش، مدیرعامل سامانه ایسلکت با اعلام این خبر، می‌گوید: « پس از این بروزرسانی رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مدیران و صاحبان سایت‌ها و استارتاپ‌های ایرانی و ایجاد بستری برای ارزیابی سطح کیفی و رضایتمندی خدمات سایت‌های ایرانی مد نظر است.»

دانش منش در ادامه می‌گوید: «با توجه به رشد فضای تجارت الکترونیک در کشور، ایجاد سامانه‌ا‌ی جامع جهت ارزیابی سطح رضایتمندی کاربران از سایت های ایرانی یک ضرورت است که متاسفانه هیچ مجموعه‌ای تا به حال در این عرصه وارد نشده است.»

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های استارتاپ ایسلکت می‌داند و می‌گوید: «پس از این بروزرسانی به دنبال جذب سرمایه راند اول جهت اجرای فاز دوم سامانه و ورود به حوزه وب‌کاوی و ارائه ابزارهای بازاریابی B2B برای سایت های ایرانی هستیم.»

در آخر سامانه ایسلکت آمادگی خود را برای همکاری و اسپانسرینگ به تمام فعالان تجارت الکترونیک، مدیران سایت ها و مجموعه ها اعلام می‌کند.

مطالب مرتبط:

بنیانگذار ایسلکت از ناکامی در ثبت سامانه بومی رتبه‌بندی وبسایت‌ها می‌گوید؛

پیاده‌سازی سرویس رتبه‌بندی دولتی پس از رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار وبسایت توسط ایسلکت

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *