برنامه‌ریزی مبتنی بر OKR با هدف سنج

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰
هدف سنج

هدف سنج ابزار برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر شیوه نوین برنامه ریزی OKR است. هدف‌سنج مسیر دستیابی به اهداف را برایتان پایش می‌کند و میزان پیشرفتتان در دستیابی به نتایج را نشان می‌دهد.

هدف سنج علاوه بر ارائه برنامه ریزی مبتنی بر OKR ، در راستای عملی شدن برنامه ها خدمات منتورینگ و کوچینگ را نیز به صورت حرفه ای انجام میدهد.

کاربران می توانند با هدف سنج، برنامه ریزی مبتنی بر OKR را رایگان شروع کنند!


مراحل انجام کار توسط هدف سنج طبق OKR

۱) تعیین اهداف و نتایج مربوط به آن‌ها

در هدف سنج به راحتی می توان اهداف و نتایج کلیدی فردی یا تیمی را تعیین کرد. هدف سنج با استفاده از OKR ، به صورت پایین به بالا و همکاری تمامی اعضای تیم ، اهداف و نتایج را مشخص می کند.

۲) تعامل و انجام کار تیمی

پس از تعیین اهداف و نتایج توسط هدف سنج، نوبت انجام کارهای برنامه ریزی شده توسط شما و تیمتان است، هدف سنج با استفاده از OKR به افزایش شفافیت ارتباطات سازمانی کمک خواهد کرد.

۳) ارزیابی و یادگیری مستمر

پس از انجام فعالیت های تعیین شده، باید تمامی نتایج را ارزیابی نمود و از نتایج ارزیابی جریانی از یادگیری مستمر در سازمان به راه انداخت.

تیم هدف‌سنج، متشکل از مجموعه‌ی مشاورین در زمینه‌ی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مبتنی بر شیوه نوین برنامه‌ریزی OKR است. آرمان ما در هدف‌سنج کمک به اشخاص و شرکت‌ها به منظور هدف‌گذاری بهتر و دستیابی آسان به اهداف فردی و سازمانی است.

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *