معرفی وبسایت؛

بذرگران ؛ فروشگاه اینترنتی زعفران، آجیل و خشکبار

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
بذرگران

بذرگران یکی از فروشگاه های آنلاین آجیل، خشکبار، زعفران و انواع دمنوش است. این وبسایت در حال حاضر محصولات زعفران، زرشک، عسل، بادام، گردو، پسته، غنچه گل محمدی، آویشن و … را عرضه می‌کند.

قیمت تمام محصولات بذرگران به دلیل عرضه بدون واسطه از کشاورزان بسیار مناسب است. کیفیت همه این محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان تایید می‌شود. به عنوان مثال اصالت و کیفیت زعفران بذرگران در آزمایشگاه های معتبر مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید برای ارسال آماده می‌شوند.

در صورتی که پس از خرید محصولات از سایت بذرگران از کیفیت آن ناراضی باشید می‌توانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.


خرید زعفران از کشاورز (سرگل و دخترپیچ)

گران بودن طلای سرخ زمینه ورود متقلبان به این بازار شده است. به همین دلیل خرید زعفران اصل کار دشواری شده است. حدود ۷۵۰ روش برای تقلب در زعفران وجود دارد و هیچ راه خانگی برای تشخیص اصالت زعفران وجود ندارد.

در نتیجه بهتر است این ادویه با ارزش را از فروشگاه‌های مطمئن و یا به طور مستقیم از کشاورز خرید کنید. در سایت بذرگران میتوانید زعفران اصل و آزمایش شده را از کشاورز خریداری کنید.

ایران سالانه ۳۳۰ تن زعفران تولید می‌کند که ۸۵ درصد آن در استان های خراسان جنوبی و رضوی تولید می شود.

در این میان زعفران شهرستان قائن و سرایان از با کیفیت ترین زعفران های کشور است.

خرید زرشک از کشاورزان قاین و بیرجند

در خرید زرشک هم ممکن است گاهی تقلب هایی انجام شود. از بین این تقلب ها می‌توان به قاطی کرده زرشک دانه اناری و پفکی و … اشاره کرد.

هدف ما در بذرگران این است که محصول ارسال شده برای شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد. برای رسیدن به این هدف کارشناسان ما محصول را از بهترین درختچه های زرشک قرمز در قاین انتخاب کرده و سپس به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی میکنند.

خرید بادام سنگی، مغز بادام و پوست کاغذی

بادام های بذرگران از بهترین درخت های روستا گریمنج قاینات برداشت شده که توسط بهترین کشاورز ها کاشته شده است.

تیم کنترل کیفیت بذرگران بهترین بادام را انتخاب کرده و از اصالت و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل می کنند. سپس آن را به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندی های مناسب قرار میدهند.

ما کیفیت تمامی محصولات را تضمین کرده و در صورتی که از آن ناراضی باشید میتوانید آن را بازگشت داده و وجه خود را دریافت کنید.

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. این وبسایت در مقایسه با بقیه سایت هایی که ادعا خرید مستقیم از کشاورز دارن محصولات رو با قیمت بسیار مناسب تری به فروش میرسونه.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *