بروز رسانی جدید هانتانا

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

هانتانا به عنوان یک سرویس تحلیل رفتار کاربران، همیشه سعی دارد تا با در نظر گرفتن بازخورد‌ها و نظرات کاربران و همچنین با بررسی رفتار آن‌ها، آپدیت‌هایی را در راستای بهبود خدمات و ایجاد تجربه‌ای بهتر ارایه دهد. 

در ادامه به برخی از تغییرات و آپدیت‌هایی که هانتانا در بروزرسانی خود ارایه داده است، اشاره می‌کنیم.

سرویس بازخورد

سرویس بازخورد هانتانا یکی از ویژگی‌های مهم آن است که شما می‌توانید با فعال کردن این سرویس در وب‌سایت خود، بازخوردهای کاربران را دریافت کنید و همچنین بتوانند تجربه‌ خود را با شما در میان بگذارند.
در آپدیت جدید این سرویس، امکانات زیر اضافه شده است:
  • نمایش درصد استفاده از ایموجی‌های مختلف به صورت نمودار
  • مشخص کردن مرورگر‌ها و دستگاه‌هایی که بیشترین استفاده را بین کاربران دارند
  • ثبت تعداد بازخورد‌های ارایه شده در بازه زمانی مشخص
  • محاسبه میانگین رضایت کاربران از وب‌سایت یا سرویس‌های شما
  • نمایش کلمات پراستفاده کاربران در بازخورد

سرویس نظرسنجی

نظرسنجی یکی دیگر از سرویس‌های هانتانا است که شما می‌توانید با فعال کردن آن در بخش‌های مختلف وب‌سایت، سوالات نامحدودی از کاربران متعدد خود بپرسید و اطلاعات مختلف از آن‌ها کسب کنید.
در آپدیت جدید این سرویس، تغییرات زیادی ایجاد شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:
در این آپدیت شما می‌توانید نسبت به نیاز خود، سوالات متنوعی ایجاد کنید و اطلاعات متفاوت از کاربران دریافت کنید.

انواع سوالات:

۱. پاسخ متن کوتاه
در این نوع سوالات، یک فیلد کوتاه برای توضیح همراه با سوال برای کاربر نمایش داده می‌شود.
۲. پاسخ متن بلند
در این نوع سوالات، یک فیلد بلند برای توضیح همراه با سوال برای کاربر نمایش داده می‌شود.
۳. دریافت ایمیل
با استفاده از این نوع سوال، شما می‌توانید ایمیل کاربران خود را دریافت کنید.
۴. انتخاب تک گزینه‌ای
در این نوع سوالات، کاربر می‌تواند از بین گزینه‌های مشخص شده، یکی را انتخاب کند.
۵. انتخاب چندگزینه‌ای
در این نوع سوالات، کاربر می‌تواند از بین گزینه‌های مشخص شده، تعداد دلخواه آن‌ها را انتخاب کند.
۶. انتخاب ۱ تا ۵
در این حالت، کاربر می‌تواند در بازه‌ای از ۱ تا ۵، پاسخ خود را انتخاب کند (امتیاز دهد).
۷. انتخاب ۱ تا ۷
در این حالت، کاربر می‌تواند در بازه‌ای از ۱ تا ۷، پاسخ خود را انتخاب کند (امتیاز دهد).
۸. انتخاب ۱ تا ۱۰ (NPS)*
در این حالت، کاربر می‌تواند در بازه‌ای از ۱ تا ۱۰، پاسخ خود را انتخاب کند (امتیاز دهد).
در نظرسنجی جدید هانتانا، شما می‌توانید نسبت به پاسخی که کاربر می‌دهد، قدم بعدی را انتخاب کنید. به طور مثال در NPS، شما می‌توانید در امتیازهای ۱ تا ۶، ۷ تا ۸ و ۹ تا ۱۰، مراحل بعدی متفاوتی تعیین کنید.

قیمت‌ها و پکیج‌بندی جدید

در پکیج‌بندی جدید هانتانا، تعداد‌ پکیج‌های قابل انتخاب و همچنین محدودیت تعداد بازدید در هر پکیج افزایش یافته است و شما به راحتی می‌توانید نسبت به نیاز خود یکی از پیکج‌ها را تهیه و شروع به تحلیل رفتار کاربران سایت و تعامل بهتر و بیشتر با آن‌ها کنید. برای مشاهده قیمت گذاری جدید میتوانید به صفحه قیمت ها مراجعه کنید
بمناسب بروزرسانی جدید هانتانا کاربران عزیز میتوانند تا یک هفته از کد تخفیف
hantana-new تخفیف ۲۰ درصدی بر روی تمامی پلن ها داشته باشند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *