بنیانگذار آزمایش آنلاین در گفتگو با وبنا مطح کرد؛

خدمات آزمایش آنلاین برای پیشگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸

با شیوع ویروس کرونا در ایران استارتاپ‌ها شروع به خدمت‌رسانی ویژه برای پیشگیری از گسترش این ویروس کرده‌اند.

روبرو امکان برگزاری رایگان جلسات آنلاین را برای کسب‌وکارهایی که برای محافظت از نیروی انسانی خود اقدام به دورکاری کرده‌اند، فراهم کرده است. ایسمینار برای جلوگیری از توقف آموزش به دلیل شیوع کرنا، خدمات رایگان برای برگزاری وبینار ارائه می‌دهد. مسیریاب‌های بومی نشان و بلد اطلاعات و مکان مراکز درمانی‌ای که به افراد مشکوک به کرونا خدمات می‌دهند را روی نقشه خود نمایش‌ می‌دهند.

بنیانگذار آزمایش آنلاین در گفتگو با خبرنگار وبنا در مورد خدمات این استارتاپ در ارتباط با شیوع کرونا، گفت: «به طور معمول خدمات پلتفرم آزمایش آنلاین به این صورت است که متخصصین آزمایشگاهی به منازل کاربران مراجعه کرده و از آن‌ها برای آزمایش‌های مورد نظرشان نمونه می‌گیرند و به آزمایشگاه‌ها تحویل می‌دهند. در ارتباط با ویروس کرونا امکان نمونه‌گیری در محل برای آزمایش آنلاین انجام ندارد.»


محمد مجددی از سه برنامۀ مجزای این پلتفرم برای کاهش شیوع کرونا خبر داد و گفت: «خدمات آزمایش آنلاین برای پیشگیری از شیوع کرونا عبارتند از ۱. مراجعه متخصصین آزمایشگاهی به منزل بیماران جهت انجام آزمایش پزشکی و حذف لزوم حضور بیماران جهت انجام آزمایش پزشکی در مراکز درمانی که دارای احتمال ابتلا به کرونا را دارند. ۲. استقرار تیم پزشکی متخصص با همکاری مراکز درمانی در مبادی ورودی سازمان ها و شرکت ها جهت معاینۀ تخصصی پرسنل که قصد ورود به محل کار خود را دارند و جداسازی پرسنل مشکوک و معرفی به آزمایشگاه تخصصی جهت تست کرونا.»

مجددی در پایان گفت: «تماس‌های مکرری از سوی مردم جهت انجام آزمایش کرونا داشته‌ایم و در این راستا مجموعه‌های ذی‌صلاح را به متقاضیان محترم معرفی کرده‌ایم.»

اصلاحیه: به درخواست آزمایش آنلاین، بخش‌هایی از این خبر در رابطه با آزمایش کرونا حذف شد.

مطالب مرتبط:

آغاز دورکاری تیم زرین‌پال به دلیل شیوع کرونا

اکوسیستم استارتاپی در مصاف با کرونا

دورکاری کرونا را از تیم «باسلام» دور نگه‌ می‌دارد

مسیریاب‌های بلد و نشان اطلاعات مراکز درمانی کرونا را روی نقشه نمایش می‌دهند

حال بد پلتفرم‌های گردشگری ایران پس از شیوع کرونا

حجم بلیت‌های استردادشده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *