برای گسترش بستر دورکاری در شرایط شیوع کرونا؛

«روبرو» امکان برگزاری رایگان و نامحدود جلسات آنلاین را فراهم کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸

شیوع ویروس کرونا کسب‌وکارهای زیادی را مجبور به دورکاری کرده است.

در این شرایط تیم‌ها برای ایجاد هماهنگی بین اعضا نیاز به برگزاری جلسات آنلاین متعدد دارند.

«رو برو» که استارتاپی برای برگزاری جلسات آنلاین است برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در شرایط شیوع ویروس کرونا تا عید نوروز به طور رایگان خدمات رسانی خواهد کرد.


علی اکبر چراغی، مدیرعامل روبرو، در گفتگو با وبنا در رابطه با خدمات این استارتاپ گفت: «رو به رو سرویس برگزاری جلسات آنلاین است که سعی دارد برگزاری جلسه را سریع و آسان کند. استفاده از رو برو نیاز به نصب نرم‌افزار ندارد و وابسته به سیستم عامل یا سخت‌افزار خاصی نیست. افراد شرکت کننده در جلسات نیز نیاز به ثبت نام در روبه‌رو ندارند و تنها با کلیک روی یک لینک می‌توانند وارد جلسه شوند.»

چراغی ادامه داد: «از روبرو می‌توان برای برگزاری جلسات آنلاین کاری، جلسات روان‌شناسی، مصاحبه کاری و تدریس خصوصی استفاده کرد.»

او در رابطه با امکانات رو به رو گفت: «روبرو امکان چت گروهی، اسکرین شیرینگ و فایل شیرینگ را فراهم کرده است. به دلیل فعالیت روبرو بر بستر شبکه ملی اطلاعات، تعرفه ترافیک آن نیم‌بها است. همچنین به دلیل بیشتر بودن سرعت شبکه ملی اطلاعات نسبت به اینترنتی بین‌المللی در ایران، کیفیت،پایداری و هماهنگی صوت و تصویر در روبرو بالاست.»

چراغی در پایان گفت: «برای ایفای مسئولیت اجتماعی، رو‌برو در شرایط شیوع ویروس کرونا با هدف گسترش شرایط دورکاری، به طور رایگان و نامحدود به کسب‌وکارهای آنلاین خدمات رسانی خواهد کرد. هر شرکت یا فرد ثبت نام‌کننده امکان ایجاد ۱۰ عنوان جلسه همزمان را دارد و در هر جلسه ۸ نفر عضو جلسه میتوانند شرکت داشته باشند. علاوه بر این، زمان و مدت هر جلسه به صورت نامحدود است.»

مطالب مرتبط:

آغاز دورکاری تیم زرین‌پال به دلیل شیوع کرونا

اکوسیستم استارتاپی در مصاف با کرونا

دورکاری کرونا را از تیم «باسلام» دور نگه‌ می‌دارد

کرونا تیم کافه بازار را به خانه برد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *