مدیرعامل شرکت ملی پست خبر داد؛

اسنپ خواستار همکاری با پست شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸

پس از اتخاذ رویکرد جدید شرکت ملی پست با عنوان طرح تحول دیجیتال، اعلام شد که پست ایران سکوی ارائه خدمات کسب و کارهای نوپا می شود.

این رویکرد با  دست دراز کردن پست به سوی استارتاپ‌ها  رنگ بوی جدی تر به خود گرفت و در اولین نمونه الوپست به عنوان سرویس مشترک پست و الوپیک آغاز به کار کرد.

همچنین محمدرضا قادری، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در تاریخ ۵ تیر ۹۸ در گفتگو با وبنا از قصد همکاری آچاره و اوبار با شرکت ملی پست خبر داد.


حالا تاره‌ترین خبرها از درخواست اسنپ برای همکاری با پست حکایت دارند.

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست از ابراز تمایل مسئولان شرکت اسنپ، در همکاری با پست و استفاده از ظرفیت های این شبکه خبر داده است.

حسین نعمتی در این رابطه با اشاره به جلسه مشترکی که با حضور مدیران اسنپ برگزار شد، گفت: در این نشست قابلیت ها، ظرفیت ها و امکانات و بسترهای موجود همکاری، از سوی دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او معرفی نوع فعالیت اسنپ، میزان گستردگی این کسب و کار حمل و نقلی، تشریح سهم بازار و میزان اشتغال زایی، را از مهمترین موضوعاتی عنوان کرد که از سوی مسئولان شرکت اسنپ در این جلسه مطرح شد.

به گفته وی، مسئولان شرکت اسنپ همچنین خواستار استفاده از ظرفیت دفاتر پستی به منظور جذب راننده از طریق فراخوان های عمومی، راه اندازی سرویس تحویل از محل استقرار مشتری، استفاده از زیرساخت های موجود اطلاعاتی شبکه پستی مانند نقشه های دیجیتالی، در توسعه مدل کسب و کار مشارکتی شدند.

مدیرعامل با استقبال از توسعه همکاری ها با کسب و کارهای نوپا از جمله اسنپ، تصریح کرد: در این جلسه ظرفیت های پست در زمینه حمل و جابجایی بسته و کالا و پهنه گسترده جغرافیایی ارایه دهنده خدمات توسط این شبکه، تشریح شد.

وی با اشاره به ضرورت طبقه بندی سرویس های قابل ارایه در دفاتر پستی، اظهار داشت: بر این اساس، می توان خدمات نیابتی را با همکاری بخش خصوصی ارایه و سهم بازار پست را افزایش داد.

نعمتی ادامه داد: پس از بحث و بررسی کارشناسی مباحث و پیشنهادات مطرح شده در این جلسه توسط تیم های کارشناسی و بازاریابی دو طرف، زمینه توسعه همکاری ها فراهم خواهد شد.

مطالب مرتبط:

آغاز برنامه تحول پست با همکاری بخش خصوصی 

آچاره و اوبار در حال توسعه نرم افزارهای خود برای شروع همکاری با شرکت ملی پست هستند 

پست دست همکاری به سمت استارتاپ ها دراز کرد

پست ایران سکوی ارائه خدمات کسب و کارهای نوپا می شود

حمایت پست از کسب و کارهای نوپا برای توسعه اقتصاد دیجیتال

«الوپست» خلا سرویس درب تا درب شرکت پست را پر خواهد کرد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *