سرویس مشترک شرکت ملی پست و الوپیک؛

 “الوپست” آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸

سرویس ” الوپست” آغاز به کار کرد.

سه شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ بود که الوپست در نشست خبری شرکت ملی پست و الوپیک رونمایی شد.

الوپست خدمتی مشترک از پست و الوپیک بود و گفته شده بود که خلا سرویس درب تا درب پست را پر خواهد کرد.


چندی پیش عضو هیات مدیریه شرکت پست در گفتگو با وبنا ازانجام تست‌های نهایی روی سرویس الوپست خبر داد

محمد رضا قادری در این مورد گفت: «از آنجایی که الوپست، اولین سرویس رویکرد پلتفرمی است حساسیت داریم که بتواند به درستی کارش را انجام دهد.

زمان زیادی از این مصاحبه نگذشته بود که روابط عمومی شرکت ملی پست از آغاز ه کار الوپست خبر داد.

از این پس قبول مرسولات پستی بین شهری از طریق اپلیکیشن “الوپست” انجام خواهد شد.

متقاضیان می توانند خدمات ” الوپست” را با نصب اپلیکیشن الوپیک روی تلفن های همراه خود دریافت کنند.

در مرحله نخست، سرویس “الوپست” فقط در سطح شهر تهران ارایه می شود.

گفتنی است، طبق گفته عضو هیات مدیره پست، آچاره و اوبار همکاران آینده شرکت ملی پست خواهند بود.

مطالب مرتبط:

آچاره و اوبار در حال توسعه نرم افزارهای خود برای شروع همکاری با شرکت ملی پست هستند / پست فاصله دنیای فیزیکی و مجازی را پر خواهد کرد

«الوپست» خلا سرویس درب تا درب شرکت پست را پر خواهد کرد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *