میوا، سفارش آنلاین بسته‌‌های پذیرایی مراسم‌ و میهمانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به منظور پذیرایی از مهمانان در مراسم‌هایتان برای تهیه میوه و تنقلات اقدام کرده باشید. خرید، خود فرآیندی زمان‌بر و سخت است. رفتن به میادین میوه و تره بار آن هم قبل از طلوع آفتاب و خرید کردن در میان ازدحام جمعیتی بازار کاری طاقت فرسا شده است و شاید چندان برای یک شهروند عادی خوشایند نباشد.

معمولا پیش از مراجعه برای خرید نمی‌توان متوجه شد که آیا میوه‌ی مورد نظر موجود است یا خیر؟ آیا قیمت و کیفیتش همخوانی دارد؟ هزینه‌ی حمل و نقل و مشکلات آن از دیگر دشواری‌هاست و این تازه شروع کار است.

پس از خرید نوبت به شستشوی میوه‌ها می‌رسد. آب مصرفی و افرادی که باید میوه‌ها را بدون استاندارد پاکیزگی بشورند و سپس خریدن بسته‌های نه چندان شکیل و بسته بندی کردن اقلام پذیرایی مراحل بعدی این فرآیند هستند.


بنیانگذاران میوا در سال ۱۳۹۵ با داشتن چنین تجربه‌هایی از خرید و بسته بندی میوه‌ها و بسته‌های پذیرایی، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی میوا کردند. فروشگاه اینترنتی معتبر و با کیفیت که تمام این کارها را انجام می‌دهد و به شما این امکان را داده که قبل از روز مراسم از خرید و آماده بودن بسته‌های پذیرایی اطمینان حاصل کنید و وظیفه‌ی میزبانی را برای شما نه تنها تسهیل کند، بلکه بسته‌های پذیرایی را با تضمین بهترین کیفیت، قیمت و با ارسال رایگان در اختیار شما قرار دهد.

برای سفارش از میوا پکیج‌های پیش فرضی در نظر گرفته شده است اما این امکان هم برای کاربران فراهم شده تا بسته پذیرایی مورد نظر خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه سفارش سازی کنند و محتویات بسته را خودشان انتخاب نمایند.

استفاده از خدمات این مجموعه از طریق وبسایت میوا امکان پذیر است.

میوا در بخش نیازمندی‌های تخصصی نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران با اکثریت آراء داوران موفق به اخذ تندیس برترین وبسایت شد.

 

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. ما بسته‏ های پذیرایی میوا رو سفارش دادیم و از سفارشمون لذت بردیم. همه چیز عالی بود و به موقع تحویل داده شد.
    با سپاس از آقای مشتاقی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *