گزارش تصویری افتتاحیه و قرعه‌کشی دومین دور جام برندکاپ

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶

مراسم افتتاحیه و قرعه‌کشی دور دوم جام فوتسال برندکاپ، دیروز ۴ اسفندماه با حضور تیم‌های شرکت‌کننده، مدیران شرکت‌ها و علی پروین در سالن شماره یک فوتسال دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.


افتتاحیه

به گزارش وبنا، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات از ساعت ۱۷ آغاز شد و آرش سروری (مجری رویداد) ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان و حضار، به معرفی میهمانان ویژه پرداخت.

در دوره پیشین این رویداد ۱۲ تیم استارتاپی حضور داشتند که با توجه به استقبال مخاطبان، برندکاپ در این دوره میزبان ۲۰ تیم از شرکت‌های بزرگ آنلاین و آفلاین است. همچنین این رویداد جزو معدود رویدادهای ورزشی است که امکان حضور بانوان در آن فراهم شده. افتتاحیه مراسم با اجرای حرکات نمایشی فوتبالی همراه بود.

قرعه‌کشی

در ادامه، قرعه‌کشی دور دوم برندکاپ توسط آقایان علی پروین، امیر حمزه توسلی، علی صفر، صادقی و خلیج انجام شد که در نهایت تیم‌های شرکت‌کننده به قید قرعه در ۵ گروه قرار گرفتند.

علی صفر بنیانگذار و دبیر برگزاری رویداد برندکاپ در مصاحبه با وبنا گفت: اهمیت مسابقات بسیار بالاست و این اتفاقیست که برای اولین‌بار بین شرکت‌ها صورت گرفته است و از سال آینده در کنار جام فوتسال، چند رشته ورزشی و تفریحی در یک ایونت با نام برندکاپ خواهیم داشت و باز برای اولین‌بار به صورت جداگانه یک ایونت جذاب برای خانم‌ها برگزار می‌کنیم. هدف از برگزاری این جام ایجاد روحیه ورزشی و نشاط بین جوانان و نیروهای هر یک از شرکت‌ها است و یک رابطه‌ی دوستانه بین افراد تمامی شرکت‌ها ایجاد می‌شود و انشااله شعار مسابقات برندکاپ را که لحظاتی خوش، فرصت‌هایی طلایی است را عملی خواهیم کرد.

پس از مراسم قرعه‌کشی ۳ بازی انجام شد که نتایج آن متعاقبا از طریق پایگاه خبری وبنا اعلام خواهد شد. در پایان برخی از تصاویر این رویداد را مشاهده می‌کنید:

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *