معرفی اپلیکیشن؛

کارسو؛ اپلیکیشن مدیریت و کنترل کسب‌وکار

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

اپلیکیشن کارسو یک اپلیکیشن جامع آنلاین در حوزه مدیریت و کنترل کسب و کار شخصی و تجاری ست.

حضور و غیاب، حقوق دستمزد، تقویم و یادآور از جمله امکانات اولیه‌ این اپلیکیشن است و به مرور زمان با توسعه این اپلیکیشن امکانات بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

کار با کارسو آسان است :


  • با وارد کردن موبایل/ایمیل خود، وارد برنامه شوید.
  • نوع محل کار خود را از بین سه گزینه شخصی ، کارمندی ، تجاری انتخاب نمایید.
  • در مرحله بعد با توجه به نوع محل کار انتخاب شده به سوالات پاسخ دهید و وارد محل کار خود شوید.
  • هر روز تردد های خود را ثبت کنید.
  • روزهایی که مرخصی بوده اید و یا در محل کار خود حضور نداشتید را ثبت نمایید.
  • هر زمان که میخواهید گزارشی از مدت کل کارکرد روزانه ، اضافه کاری ، کسری کار ، تاخیرها و سایر پارامترهای کارکرد را مشاهده نمایید.
  • رویداد ها و هر آنچه را که میخواهید در تقویم خود ثبت نمایید و همیشه بروز باشید.

سایر ویژگی های اپلیکیشن کارسو :

  • دارای سه نوع محل کار شخصی، کارمندی، تجاری
  • تعریف نامحدود انواع محل های کاری
  • ثبت شیفت کاری اختصاصی
  • ثبت تردد های روزانه
  • ثبت غیبت و مرخصی روزانه یا ساعتی
  • گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه از کل ترددها
  • گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه از کل کارکرد
  • محاسبه پارامترهای کارکرد شامل کل کارکرد، تاخیر، تعجیل، کسری کار، اضافه کاری روز عادی و تعطیل، شب کاری، نوبت کار
  • نمایش تقویم به شمسی، میلادی، قمری
  • نمایش مناسبه های مصادف با ایام سال
  • ثبت رویداد ها و یادآورها در تقویم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *