مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران خبرداد:

در شاخص انتخابات الکترونیکی ۲۳ رتبه صعود داشتیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با بیان اینکه در انتخابات اسفند ماه سال گذشته تعامل و همکاری مناسبی از طرف همه عوامل برگزاری انتخابات وجود داشت، گفت: مجموعه این عوامل باعث شد شاخص این استان در برگزاری انتخابات الکترونیکی از رتبه ۲۷ کشوری به رتبه چهارم ارتقا پیدا کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی انجام شده توسط مرکز فناوری اطلاعات وزارت کشور از برگزاری الکترونیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، استان تهران ارتقا چشمگیری داشته است.
وی افزود: با همت و تلاش انجام شده توسط متولیان بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان خوشبختانه استان تهران رتبه چهارم کشوری را در عملکرد انتخابات الکترونیکی به دست آورد. این در حالی است که استان تهران در انتخابات گذشته رتبه ۲۷ را در بین استانهای کشور داشته و در انتخابات اسفند ماه سال گذشته شاهد ارتقا ۲۳ پله‌ای استان تهران در انتخابات الکترونیکی بوده‌ایم.
رضایی ادامه داد: این جهش با تلاش و همکاری بخش‌های مختلف ارتباطی استان از جمله مخابرات و اپراتور همراه اول به دست آمده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *