کرونا برگزاری نهمین نمایشگاه اینوتکس را به تعویق انداخت؛

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
دهمین نمایشگاه اینوتکس

نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۰»، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاد. دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ اعلام کرد، این نمایشگاه ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بدین ترتیب اینوتکس اولین نمایشگاه مجازی (Virtual) کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پس از شیوع بیماری کرونا، همانند بسیاری از رویدادها و نمایشگاه‌‌های کشور و جهان، برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری وفناوری اینوتکس نیز به حالت تعلیق درآمد تا با توجه به شرایط جدید تصمیم مناسبی برای برگزاری یا لغو این رویداد گرفتهشود. در نهایت دبیر خانه این نمایشگاه پس از بررسیهای فراوان و در نظر گرفتن شرایط حال حاضر کشور، تصمیم به عدم برگزاری آن در خرداد ماه و برگزار کردن آن به شیوهای خلاقانه وبه صورت مجازی در مرداد ماه سال جاری گرفت.

این تصمیم با توجه به دلایل علمی مبنی بر گسترش بیماری کرونا به واسطه اجتماعات، اتخاذ شده است. همچنین با توجه آسیب دیدن بسیاری از کسب‌و‌کارهای نوپا از این پاندمی و نیاز این کسب‌و‌کارها به زمان برای بازگشت به حالت طبیعی،نمایشگاه امسال با دوماه تاخیر یعنی در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مردادماه برگزار می‌شود. رویدادهای جانبی این نمایشگاه اعم از «استیج»، «کافه سرمایه»، «اینوتکس کوآپ»، «ای‌نوجوان» و سایر بخش‌های جانبی نمایشگاه نیز به صورت مجازیبرگزار می‌شوند.


لازم به ذکر است اطلاعیه های نحوه برگزاری بخش‌های مختلف نمایشگاه، به مرور و از طریق سایت این نمایشگاه به آدرس http://inotex.com و شبکه‌های اجتماعی این نمایشگاه در رسانه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام و توئیتر به آدرس @inotexevent به اطلاع مخاطبان این رویداد می رسد.

گفتنی است، نمایشگاه بینالمللی نوآوری و فناوری اینوتکس، به عنوان تخصصی‌ترین نمایشگاه در زمینه نوآوری در کشور به شمار می‌رود و طی هشت دوره برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *