کامنت فور می در زمینه افزایش نرخ مشارکت کاربران شبکههای اجتماعی فعالیت میکند.
تیم انسانی کامنت فور می برای کاربران لایک و کامنت واقعی میگذارد. این همان کاری است که کاربران برای انجام آن توسط رباتها هزینه پرداخت میکنند. کامنت فور به کمک تیم انسانی خود اینکار را به طور طبیعی و تعاملی انجام میدهد.
کامنت فور می در رابطه با بخشهای مختلف فعالیت خود نوشته است:
کامنت و لایک اینستاگرام
هر چی مطلبی بیشتر کامنت داشته باشه، گوگل اون محتوا رو بیشتر دوست داره.
با گوگل دوست باشید
بعد از تماشای پستها و استوریهای اینستاگرام، هیچ کاری جذابتر از خوندن کامنتها نیست.
ریتوییت و لایک توییتر
توییتر یکی از تعاملیترین شبکههای اجتماعیِ که دیده شدن در اون کار راحتی نیست.
به اشتراکگذاری مطالب، کامنت و لایک فیسبوک
هنوز هم فیسبوک میتونه اثربخشی زیادی برای شما داشته باشه.
نظردهی در دیجی کالا
قبل خرید هر چیز تحقیق لازمه.
جلب توجه همه در لینکدین
شاید مخاطب شما در لینکدین افراد حرفهایتر باشن و این کارِ شما رو سختتر کنه.
از آپارات و یوتیوب غافل نشید
محتوای ویدیویی پربینندهترین نوع محتوا در دنیاست که اتفاقا بیشترین لایک، بازدید و کامنت برای اونا ثبت میشه.
کافه بازار و سایر اپ استورها رو تسخیر کنید
اپلیکیشنی که نتونه نظر کاربران رو جلب کنه، همون بهتر که دیگه توسعهش ندیم. ولی ما کاری میکنیم که اپلیکیشن شما نصب بیشتری داشته باشه.
سئوی محلی رو دست کم نگیرید
شاید یه کسب و کار محلی دارید و تا حالا هم نیازی به سایت نداشتین. ولی این دلیل نمیشه سرویس نقشه گوگل رو دست کم بگیرید. نظرات مردم و امتیازاتی که اینجا به شما میدن، خیلی در نتایج جستجو تاثیر داره.
در ویرگول و مدیوم مطلب بنویسید نظر بگیرید
ویرگول و نمونه خارجیش مدیوم، در واقع یه جور شبکه اجتماعی برای وبلاگ نویسی هستن.