آذری جهرمی در بازدید از آثار کودک آنلاین تاکید کرد:

محتوای مورد نیاز کودک و نوجوان با استفاده از خلاقیت‌های جوان‌های ایرانی برطرف می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید به اینکه کودکآنلاین یک شتابدهنده است، گفت: در این شتابدهنده از کسانی که می خواهند تولید محتوا کنند حمایت می شود.
به گزارش وبنا به نقل از سایت کودکآنلاین، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از فیلم های کوتاه و وب سری های کودکآنلاین با تاکید به اینکه کودکآنلاین یک شتابدهنده است، گفت: این شتابدهنده به کسانی که می خواهند تولید محتوا انجام دهند کمک می‌کند.
وی افزود: طبیعی است که وزارت ارتباطات در حوزه محتوا ورود نمی‌کند؛ محتوا را هنرمندها و مردم می‌سازند و مردم هم مصرف کننده آن هستند.
آذری جهرمی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که باید به تولیدکنندگان کمک و راه را برایشان تسهیل کنیم تا بتوانند ایده و خلاقیتی که در ذهنشان است را تبدیل به محصول کنند تا مصرف‌کنندگان نیز بتوانند از این محصولات استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه ایجاد این زنجیره با عنوان کودک‌آنلاین برای مخاطبان کودک و نوجوان هدف ما در وزارت ارتباطات بود، افزود: در کودکآنلاین هدف ما این بود که از زنجیره توزیع‌کنندگان که دارندگان محتوای ویدیویی هستند گرفته تا تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران به هم متصل شوند و بتوانند کار را پیش ببرند.
آذری جهرمی درباره میزان رضایت خود ‌‌‌‌از برگزاری این جشنواره نیز گفت: در هر صورت تلاش خیلی زیادی توسط دوستان برگزار کننده شد؛ دوستانی که هیات اجرایی و داوری بودند و همچنین مجموعه روابط عمومی وزارت خانه که این مسوولیت را در وزارتخانه بر عهده گرفت که بتواند این کار را پیش ببرد و همه، دست به دست یکدیگر کار بسیار سنگینی انجام دادند.
وی با بیان این که کارهای بسیار خوب، بی نظیر و فاخری از این جشنواره استخراج شده، افزود: من امروز با خانواده‌ام آمدم و بخشی از کارها را دیدم و حالا که با بچه‌هایم این کارها را می‌بینیم؛ به نظرم بی‌نقص و بی‌نظیر هستند، ضمن آن که می‌توانند محتوای مورد نیاز کودک و نوجوان ما را با استفاده از خلاقیت‌های جوان‌های ایرانی برطرف کنند.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: این موضوع از دو جهت فرهنگی و اقتصادی موثر است، چرا که وقتی از لحاظ اقتصادی جوان‌های خودمان سودش را ببرند، اتفاق بسیار خوب و ارزشمندی رخ داده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *