‬۲ روز به پایان ارسال لبخندها به کمپین گسترش شادی سیگنال باقی مانده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴

این روز‌ها ترتیب دادن کمپینی که به ارزش‌ها توجه ‌کند تا تبلیغ یک محصول، کم‌تر اتفاق می‌افتد. اما خیلی جالب است بدانید در همین روزها، شاهد رقابتی هستیم که سیگنال ایران آن را ترتیب داده‌است تا افراد را شادتر کند. کمپین گسترش شادی سیگنال با شعار  “با هم بیشتر بخندیم”، سعی می‌کند انگیزه‌ای را برای یادآوری لبخند زدن و با هم بودن، در حال و هوای شهرهای دود گرفته ایجادکند و دستی درغنی‌تر کردن فرهنگ شادمانی جمعی، داشته باشد.

همه می‌توانند با یک عکس سلفی! در این رقابت شرکت کنند و به این کمپین ملحق شوند. بدین ترتیب که، بهترین لبخندتان را بزنیند، از دوستانتان هم دعوت کنید تا در کنار شما بهترین لبخندشان را بزنند و همه باهم، یک عکس سلفی بگیرید. این عکس شاد را با هشتگ #بهخند در اینستاگرام #iransignal به اشتراک بگذارید.

قسمت جالب این کمپین این است که، داوران بر اساس تعداد لایک‌ها یا کامنت‌ها به عکس‌ها امتیاز نمی‌دهند بلکه بیشتر، میزان جذابیت(تعداد افراد خندان، خلاقیت و …) عکس‌ها برایشان اهمیت دارد.


تا به امروز خیلی از کاربرهای معروف اینستاگرام در کمپین  گسترش شادی سیگنال شرکت کردند و از آن حمایت کردند.  پیشنهاد می شود با توجه به این که، کمپین گسترش شادی سیگنال در ۲ روز پایانی خود می باشد بد نیست فرصت را از دست ندهیم و در حمایت این موج شادی ساز در اجتماع، عکس‌های خلاق و خندانتات را برای این کمپین به اشتراک بگذارید.

برای آگاهی هر چه بیشتر از این کمپین خلاق، جوایز، حامیان کمپین و افراد شرکت کننده می توانید به آدرس  signal.co.ir  مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *