بررسی بهترین سایت های مشاوره حقوقی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳

یکی از مهمترین خدمات حقوقی که از سوی وکلای دادگستری به متقاضیان خود ارائه میشود مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف میباشد. وکلا در جلسات مشاوره حقوقی به بیان بهترین راهکارها و اقداماتی که افراد میتوانند برای حل مسائل و مشکلات حقوقی اتخاذ نمایند میپردازند و انجام این امور پیشنهادی بر عهده خود شخص میباشد.

شما میتوانید برای دریافت مشاوره از وکیل به جست و جو در سایتها مختلف بپردازید. یکی از مهمترین مسائلی که افراد برای این کار دارند این است که باید از چه سایت و مجموعه ای مشاوره دریافت کنند که هم دارای کیفیت خوب و هم هزینه ی معقولی داشته باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بیان ویژگی های بهترین سایت ها و مجموعه های ارائه دهنده مشاوره حقوقی بپردازیم تا برای انتخاب اینکه از کدام سایت مشاوره دریافت کنید راه ساده تری پیش رو داشته باشید همچنین یکی از ویژگی های مهم هزینه دریافت مشاوره حقوقی میباشد که هر سایت را به صورت مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد.


 بنیاد وکلا

یکی از سایت های ارائه دهنده مشاوره حقوقی سایت بنیاد وکلا است. این سایت به طور رابط میان وکیل و متقاضیان مشاوره حقوقی عمل میکند. یکی از مزیت های دریافت مشاوره از این سایت این است که میتوانید رزومه کاری وکیل مورد نظر خود را مشاهده کنید و همچنین تخصص هر وکیل در آن ذکر شده است.

نمره ای که افراد پس از دریافت مشاوره به وکیل داده اند میتواند راهنمای خوبی برای شما در زمان دریافت مشاوره از وکلای این سایت میباشد. به این صورت افراد برای دریافت مشاوره مشکلات سختی پیش رو نخواهند داشت.

امور وکالتی از سوی این سایت ارائه نخواهد شد و تنها میتوانید تنظیم اوراق قضائی مانند دادخواست، شکوائیه و اظهارنامه را به آنها بسپارید. در ادامه به فرایند دریافت مشاوره و هزینه آن در سایت بنیاد وکلا خواهیم پرداخت.

فرایند دریافت مشاوره حقوقی بنیاد وکلا

در ابتدا باید به صفحه اصلی سایت بنیاد وکلا مراجعه نمایید. سپس برای اینکه در زمینه مسئله حقوقی خود مشاوره دریافت کنید در بالای صفحه موضوع خود را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب برای شما وکلایی که آنلاین هستند و میتوانند مشاوره حقوقی ارائه کنند همراه با امتیازی که از جلسات قبل دریافت کردند به شما نمایش داده میشود که میتوانید وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در بنیاد وکلا تنها مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین ارائه خواهد شد که میتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. بخش دیگری در این سایت وجود دارد که افراد به طرح سوالات حقوقی خود میپردازند و وکلا در اولین فرصت به پاسخ اجمالی به این سوالات طرح شده میپردازند.

در بین این سوالات ممکن است سوال ذهنی شما نیز وجود داشته باشد که دیگر نیاز به طرح  آن نیست و میتوانید به راحتی پاسخ وکیل را مشاهده نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی بنیاد وکلا

هزینه مشاوره یکی از ویژگی های مهم برای افراد در هنگام انتخاب وکیل مورد نظر خود میباشد. اما باید بدانید که هزینه اعلامی از سوی وکیل نباید مستقل از کیفیت ارائه خدمات مورد بررسی قرار گیرد.

نوع ارائه مشاوره با توجه به اینکه به صورت تلفنی یا آنلاین صورت بگیرد هزینه متفاوتی خواهد داشت. هزینه مشاوره تلفنی از سایت بنیاد وکلا از سوی وکلای ارائه دهنده مشاوره اعلام میشود به همین دلیل تعرفه دقیق و مشخصی ندارد و شامل بازه قیمتی میباشد.

این بازه از قیمت ۱۸۹ هزارتومان که حداقل آن میباشد شروع شده و تا ۶۰۰ هزارتومان را شامل میشود. هزینه این مشاوره به  طور دقیق پایین تر از  اسم وکیل به رنگ سبز آورده شده است تا متقاضیان برای مشاهده آن دچار اشتباه نشوند و هنگام انتخاب از آن اطلاع یابند.

  

دادراه

یکی دیگر از سایتهای پر بازدید و پر کار در زمینه مشاوره حقوقی سایت دادراه میباشد. دادراه یک پلتفرم ارتباطی میان وکلای دادگستری و حقوقدانان با متقاضیان مشاوره حقوقی است.

در اصل هدف و وظیفه دادراه برقراری ارتباط برای دریافت مشاوره و پاسخ به سوالات حقوقی میباشد. برای این کار این مجموعه هیچ وکیلی را استخدام نکرده که از سوی خود آنها به ارائه خدمات حقوقی بپردازد و تنها خدمت ارائه شده از سوی این سایت متصل کردن کارشناسان به افرادی هست که سوالات و مسائلی در زمینه حقوقی دارند.

خدمات حقوقی دیگر مانند نوشتن قرارداد یا اخذ وکیل نیز از طریق درگاه دادراه نیز امکان پذیز میباشد که در این موارد نیز فقط نقش پل ارتباطی را ایفا میکند.

پرسش سوالات در دادراه به صورت رایگان انجام میگیرد به این صورت که افراد مسائل خود را در بخش پرسش و پاسخ حقوقی رایگان درج میکنند و افراد متخصص به دلخواه پاسخ آنها را داده و سایر نفرات نیز امکان مشاهده سوال و جواب را خواهند داشت اما دادراه هیچ وظیفه ای نسبت به صحت پاسخ ها نخواهد داشت.

بدین ترتیب شما میتوانید با جست و جو در این سایت سوالات مربوط به موضوع خود را مشاهده کرده و در انتهای آن جوابهای داده شده به آنها را نیز مشاهده کرده تا حداقل اندکی راهنمایی شوید.

نحوه دریافت وقت مشاوره از سایت دادراه

مشاوره حقوقی از سوی وکلا در سایت دادره به دو صورت تلفنی و حضوری ارائه میگردد. در زمان مراجعه به صفحه اصلی این سایت لیستی از وکلایی را مشاهده خواهید کرد که به فعال ترین وکلا در ماه، هفته، سه روز و ساعات اخیر دسته بندی شده اند.

در زمانی که نیاز به مشاوره حقوقی فوری داشتید بهتر است وکیل مورد نظر خود را از فعالین در ساعات اخیر انتخاب نمایید تا سریعتر به خواسته خود برسید. برای برقراری مشاوره تلفنی میتوانید با عضویت در سایت و پرداخت هزینه آن زمان را با وکیل مشخص کرده خدمات حقوقی خود را دریافت نمایید.

برای مشاوره حضوری نیز جدول جلسات وکیل در هفته به شما نمایش داده میشود که میتوانید با پرداخت هزینه زمان تعیین شده را رزرو کرده و مراجعه حضوری نمایید. برای سپردن پرونده ها نیز سایت دادراه در نقش واسطه عمل کرده و شما را به وکیل مورد نظر وصل مینماید.

هزینه مشاوره حقوقی دادراه

یکی از ویژگی های مهمی که میتوان تعیین کننده در میزان هزینه مشاوره شما باشد این است که خواهان مشاوره تلفنی یا حضوری هستید. مورد دیگر مدت زمان جلسه هست که در تعیین قیمت بسیار موثر است.

این هزینه های از سوی وکیل تعیین شده که به صورت دقیق میتوانید در کنار رزومه و تخصص های وی که از سوی سایت دادراه برای شما نمایش داده میشود مشاهده نمایید.

کمترین زمان برای مشاوره های تلفنی ۱۰ دقیقه میباشد و تا ۶۰ دقیقه قابل دریافت و تمدید است اما مشاوره حضوری به صورت دقیقه ای نیست و به صورت کلی قیمت به شما اعلام خواهد شد.

توجه داشته باشید پیش از پرداخت زمان را با وکیل مشخص و در صورت بروز مسئله ای، آنرا با  کارشناسان سایت دادراه در میان بگذارید.

اترس

سایت اترس یکی از سایت های پر کار در زمینه ارائه خدمات حقوقی میباشد که ما قصد بررسی و بیان ویژگی های آنرا خواهیم داشت. مشاوره حقوقی در سایت اترس بر خلاف دو مورد از سایتهایی که تا اینجا برای شما مورد بررسی قرار دادیم اترس در نقش یک واسطه عمل نکرده و در اصل یک موسسه حقوقی مجاز میباشد.

تفاوت اترس با سایتهای واسطه گر این است که وکلایی که به ارائه خدمات حقوقی از جمله مشاوره میپردازند از کارکنان همین مجموعه میباشند. این مسئله سبب میشود که نظارت بیشتری نسبت به عملکرد و همچنین کیفیت ارائه خدمات آنها وجود داشته باشد زیرا که دسترسی به وکیل از سوی مقامات ناظر در این موسسه بسیار ساده تر است.

خدمات مشاوره ای در موسسه حقوقی اترس به سه صورت حضوری، تلفنی و آنلاین صورت میگیرد که به خواست شما انتخاب میگردد. خدمات حقوقی در اترس تنها مختص به مشاوره حقوقی نخواهد بود و در صورت نیاز میتوانید از وکلای این مجموعه برای تنظیم اوراق قضائی و حضور در دعاوی و جلسات کاری خود نیز استفاده نمایید که هر یک از آنها فرایند خاصی را طی میکند.

اترس تنها با وکلای پایه یک دادگستری همکاری کرده و شما میتوانید اطمینان داشته باشید که خدمات ارائه شده از سوی کارشناسان یا کارآموزان صورت نمیگیرد.

مشاوره حقوقی با وکیل متخصص در هر حوزه

با توجه به گستردگی مسائل حقوقی امروزه ما شاهد پدیده تخصصی شدن حوزه های وکالت هستیم. به این ترتیب هر وکیل با توجه به علاقه و دانشی که در طی سالیان عمر خود کسب کرده است به صورت ویژه تنها در یک زمینه به ارائه خدمات حقوقی میپردازد.

این مسئله هم به نفع متقاضیان دریافت خدمات حقوقی و هم به نفع وکلای دادگستری میباشد. یکی از مزیت های دریافت مشاوره حقوقی از سایت و موسسه اترس این است که پیش از ارتباط با وکیل مسئله شما توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی قرار گرفته تا برای رسیدن به پاسخ سوالات خود با وکیل متخصص در همان حوزه مشورت نمایید.

تخصص وکیل سبب میشود اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میدهد از آخرین بروزرسانی های قانونی و رویه قضائی برخوردار بوده باشد و بدین ترتیب راهکارهای ارائه شده کاربردی تر میشود. مشورت و راهنمایی گرفتن از چنین وکلایی سبب کوتاه شدن مسیر قضائی شما و به تبع کاهش هزینه های دادرسی برای شما خواهد بود.

موسسه حقوقی مجاز

موسسه حقوقی اترس یکی از موسسات حقوقی مجاز در کشور ایران میباشد. این مجوز از سوی کانون وکلای دادگستری به موسسات ارائه دهنده خدمات حقوقی پس از بررسی برخی از شرایط اعطا شده و هر ساله مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت.

خدماتی که از موسسات حقوقی مجاز ارائه میگردد تنها از سوی وکلای پایه یک دادگستری میباشد و این اطمینان را به متقاضیان میدهد که برای مثال مشاوره حقوقی دریافت شده از سوی کارآموزان یا کارشناسان حقوقی نبوده و میتوانند سابقه وکیل را در سایت کانون وکلا بررسی نمایند.

علاوه بر این موارد داشتن مجوز نشان دهنده نظارت کانون وکلا بر روی کیفیت و نحوه ارائه خدمات از سوی موسسه مجاز میباشد. به این صورت این موسسات دارای مجوز مقصد خوبی برای دریافت خدمات حقوقی برای افرادی میباشند که به دنبال تضمین کیفیت خدمات ارائه شده میباشند.

فرایند دریافت مشاوره حقوقی اترس

فرایند دریافت مشاوره از وکلای موسسه حقوقی اترس به دو صورت امکان پذیر است که در ادامه هر دو روش را بیان خواهیم کرد:

روش اول: با ورود به سایت اترس میتوانید در بخش درخواست مشاوره، نام و شماره تماس خود را درج کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس گرفته و روند دریافت مشاوره را توضیح دهند. بهتر است در این بخش قسمت خلاصه موضوع را پر کنید و به طور مختصر به بیان شرایط و اوضاع پرونده اشاره نمایید تا دپارتمان حقوقی شما در همان ابتدای امر مشخص باشد.

روش دوم: راه دوم برای برقراری ارتباط با وکلای اترس این است که با شماره سازمانی این موسسه حقوقی تماس بگیرید. در ابتدا به کارشناسان این مجموعه متصل شده و با توضیح شرایط، ایشان شما را برای دریافت مشاوره از وکیل متخصص راهنمایی میکنند. در صورتی که شماره تماس اترس اشغال بود هم میتوانید از روش اول استفاده نمایید و یا چند دقیقه دیگر تماس گرفته تا ارتباط با کارشناس مربوطه برقرار گردد.

 نکته مهمی که در این بین وجود دارد و تفاوت اترس با سایر ارائه کنندگان خدمات حقوقی را رقم میزند این است که پس از دریافت مشاوره برای افراد لینک نظرسنجی ارسال میشود تا رضایت یا عدم رضایت خود را از این طریق به موسسه مجاز اترس اعلام کنند.

در صورت عدم رضایت نیز مدیرعامل موسسه حقوقی اترس با افراد تماس گرفته و علت را جویا میشود و در صورتی که افراد بهره لازم را نبرده باشند هزینه مشاوره مسترد خواهد شد.

هزینه مشاوره حقوقی اترس

همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی های مهم برای دریافت مشاوره هزینه آن میباشد. هزینه مشاوره حقوقی با  وکلای اترس با توجه به نحوه برگزاری جلسه و همچنین مدت زمان آن متفاوت میباشد.

مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه اترس با زمانهای ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۶۰ دقیقه وجود دارد که هزینه آنها به ترتیب به مبلغ ۱۸۵، ۲۵۰، ۳۵۰، ۵۰۰ هزار تومان میباشد.

جلسات مشاوره حضوری نیز به مدت ۶۰ دقیقه میباشد که هزینه آن ۹۰۰ هزارتومان است. هزینه های مشاوره و سایر خدمات حقوقی نیز به طور دقیق در بخش تعرفه خدمات حقوقی قرار گرفته است که به سادگی میتوانید آنرا مشاهده کرده و خدمات حقوقی مورد نظر را دریافت نمایید.

 وکیل آتی

وکیل آتی یکی از سایتهای مهم برای ارائه مشاوره حقوقی در میان بسیاری از سایتهای موجود میباشد. مشاوره حقوقی در سایت وکیل آتی مانند اترس یک موسسه حقوقی میباشد که با کادر حقوقی که استخدام کرده است به ارائه خدمات حقوقی میپردازد و تنها واسطه ای میان وکیل و متقاضی نمیباشد.

دفتر مرکزی وکیل آتی در شهر تهران میباشد اما امکان دریافت مشاوره حضوری از این موسسه حقوقی وجود ندارد و تنها مشاوره تلفنی و متنی یا صوتی ارائه میگردد.

از آنجایی که شعار اصلی این موسسه حقوقی دسترسی آسان، سریع و ارزان به خدمات حقوقی هست میتوان گفت از نظر اقتصادی برای متقاضیان به صرفه میباشد.

تنظیم لایحه و دادخواست و سایر اوراق قضائی نیز توسط وکلای این مجموعه برای افراد انجام خواهد شد. بدین ترتیب پس از جلسه مشاوره خود اگر نیاز به تنظیم چنین مواردی داشتید میتوانید از این خدمات نیز استفاده نمایید.

وکیل آتی در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری به خدمات ارائه میکند اما زمینه های تخصصی در آن دعاوی خانواده، ملکی، قصور پزشکی، مالی و کیفری هست.

نحوه دریافت مشاوره حقوقی وکیل آتی

فرایند مشاوره حقوقی از سایتهای موسسه حقوقی تقریبا شبیه به هم است و از شکل خاصی پیروی میکند. به این ترتیب میتوان به دو روش زیر برای دریافت مشاوره از سایت وکیل آتی اشاره کرد. توجه داشته باشید که مشاوره های وکیل آتی تنها به صورت تلفنی، متنی و صوتی میباشد و اگر به دنبال مشاوره حضوری هستید باید به سایتها و موسسات دیگر مراجعه نمایید.

روش اول: پس از اینکه وارد صفحه اصلی بلاگ وکیل آتی شده اید در بالای صفحه در سمت چپ گزینه ای برای درخواست مشاوره برای شما نمایش داده میشود. با کلیک بر روی این گزینه صفحه درخواست مشاوره برای شما باز میگردد. در این بخش دو پنجره مشاوره تلفنی و متنی صوتی روبروی شما قرار دارد که بر حسب نیاز آنرا انتخاب میکنید. سپس در ابتدا موضوع خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه های مربوطه ظرف یک ساعت وکلای وکیل آتی با شما تماس خواهند گرفت.

روش دوم: روش دیگری که برای متقاضیان وجود دارد این است که میتوانند با شماره درج شده در صفحه اصلی این سایت تماس گرفته و مشکلات حقوقی خود را با کارشناسان این مجموعه در میان گذاشته تا راهنمایی های لازم صورت بگیرد.

هزینه دریافت مشاوره و ساعت کاری مجموعه وکیل آتی

نکته ای که قابل ذکر  است ساعت کاری مجموعه وکیل آتی میباشد که تمامی خدمات در این ساعات به متقاضیان ارائه میگردد است که ساعت ۹ الی ۱۹ میباشد. با توجه به نوع مشاوره حقوقی هزینه متفاوتی برای آنها وجود دارد که عبارتند از:

مشاوره تلفنی از مجموعه وکیل آتی به مدت سی دقیقه ۹۹ هزارتومان میباشد و همچنین مشاوره صوتی یا متنی که تنها شامل پرسیدن سوالات کلیدی میشود به مبلغ ۴۹ هزارتومان است که وکیل یا در یک پیام صوتی یا در یک متن به طور مختصر به راهنمایی افراد میپردازد.

وکیل وند

یکی از سایتهای معتبر که مانند سایتهایی که در ابتدای این گفتار بررسی کردیم نقش واسطه میان وکیل و متقاضیان را ایفا میکند سایت وکیل وند میباشد. ساز و کار مشاوره حقوقی در وکیل وند و این دسته از سایتها به این صورت است که از طرفی بستری را برای احراز هویت و ثبت نام وکلا و کارشناسان حقوقی فراهم میکنند تا برای مشتریان و متقاضیان خدمات حقوقی که برای حل مسائل و مشکلات خود به این سایت مراجعه میکنند خدمات وکالتی و مشاوره ای ارائه کنند.

شما میتوانید در صورت رضایت از مشاوره حقوقی دریافتی از سایت وکیل وند تنظیم اوراق قضائی یا وکالت در پرونده های حقوقی و کیفری خود را به وکیل بسپارید و خدمات حقوقی وکیل وند تنها مختص به مشاوره حقوقی نمیباشد.

بدین ترتیب میتوان گفت خدمات حقوقی کاملی را به متقاضیان ارائه کرده و نیازهای آنها را رفع خواهد کرد. به دلیل اینکه وکیل وند نقش واسطه را ایفا میکند امکان مشاوره حضوری از طریق این سایت وجود نخواهد داشت و راهنمایی از سوی وکیل به صورت تلفنی یا متنی ارائه خواهد شد. به همین دلیل افراد برای دریافت مشاوره حضوری میتوانند به سراغ موسسات نام برده در این گفتار مراجعه نمایند.

ارتباط وکیل وند با متقاضی مشاوره حقوقی

یکی از مزیت هایی که سایت وکیل وند برای کاربران خود دارد این است که ارتباط با وکیل به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است و میتوانید از طریق این سایت به جست و جوی وکیل مورد نظر خود باشید.

پس اگر خارج از زمانهای کاری به دنبال دریافت مشاوره به صورت تلفنی هستید وکیل وند انتخاب خوبی است. برای اینکار لازم است به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و در بخش جست و جوی وکیل موضوع خود را انتخاب کرده و سپس با انتخاب شهری که در آن زندگی میکنید وکلایی به شما پیشنهاد میشوند که میتوانید از آنها راهنمایی بگیرید.

بخش دیگری که در سایت وکیل وند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است در بخش محاسبات آنلاین میباشد که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است. در این قسمت میتوانید برای مثال مهریه ای که در سال ۱۳۶۰ مشخص شده است را به قیمت روز ببینید یا خسارت تاخیر تادیه ای که به طلب شما تعلق میگیرد را محاسبه نمایید.

درخواست مشاوره از طریق سایت وکیل وند

در صورتی که خواهان انجام مشاوره تلفنی یا متنی با وکلای وکیل وند بودید میتوانید در ابتدا به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و سپس وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

از آنجایی که تنها راه ارتباطی وکیل و متقاضی مشاوره از طریق سایت میباشد امکان تماس تلفنی برای برقراری مشاوره نمیباشد و باید به صورت آنلاین اقدام نمایید. حداکثر زمان مشاوره به مدت ۳۰ دقیقه میباشد و قیمت اعلامی هر وکیل که مشاهده میکنید برای این مدت مشاوره حقوقی تعیین شده است.

شما میتوانید تا سه صفحه از مدارک خود را برای بررسی از سوی وکیل قبل یا در حین انجام مشاوره ارسال نمایید تا راهنمایی شما به صورت جامع تری انجام گیرد. در نهایت نیز پس از انجام مشاوره اگر قصد تحویل پرونده به وکیل مشاوره دهنده یا هر وکیل دیگری در این سایت را داشته باشید میتوانید به صورت آنلاین اقدام نمایید. در صورت بروز هرگونه سوال در این زمینه نیز میتوانید با  پشتیبان های وکیل وند تماس بگیرید.

دینا

آخرین سایتی که قرار است در این گفتار مورد بررسی قرار دهیم مشاوره حقوقی سایت دینا میباشد. دینا بر خلاف برخی از سایتهای ارائه شده تنها نقش واسطه را ایفا نمیکند و خدمات مشاوره ای از سوی وکلای همین سایت به متقاضیان ارائه خواهد شد.

سایت دینا علاوه بر ارائه مشاوره که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت دارای وجه ممیزه ای در زمینه مطالب حقوقی دارد. مطالبی که در این سایت وجود دارد به طور دقیق بر اساس قوانین تنظیم شده و همچنین طیف گسترده ای از مسائل را شامل میشوند.

این مطالب به خودی خود میتواند راهنمای خوبی برای افرادی باشد که دانش حقوقی ندارند و به نحوه تنظیم شده اند که هر خواننده ای که حتی دانش حقوقی نیز نداشته باشد متوجه مسائل آن خواهد شد. بدین ترتیب میتوانید از پیش در زمینه مسئله خود در این سایت به مطالعه بپردازید تا با آگاهی بیشتر از خدمات مشاوره ای بهره ببرید.

مشاوره حقوقی به صورت تخصصی و نحوه دریافت آن در دینا

یکی از شعارهای سایت حقوقی دینا این است که به صورت تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی به متقاضیان خود مشاوره حقوقی ارائه میدهد. نکته جالب و از دیدگاهی مثبت یا منفی که برای این سایت وجود دارد این است که تنها به ارائه مشاوره حقوقی و آن هم به صورت تلفنی میپردازد.

جنبه مثبت این امر این است که بر اساس شعار این مجموعه مشاوره به صورت ویژه و تخصصی صورت میگیرد اما جنبه منفی آن که برخی بیان کرده اند این است که در بسیاری از موارد ممکن است که متقاضیان درخواست تنظیم اوراق قضائی یا اعطای وکالت به وکیل زبده ای را داشته باشند که نیاز آنها بر طرف نخواهد شد.

برای دریافت مشاوره با وکلای دینا هم میتوانید با خرید بسته های مشاوره اقدام نمایید و هم با شماره تماسی که در بالا سمت چپ صفحه اصلی سایت دینا درج شده است تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید. البته استفاده از بسته های مشاوره ای برای شما صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت که در ادامه به بررسی هزینه های آن خواهیم پرداخت.

هزینه انواع مشاوره حقوقی دینا

همانطور که اشاره شد در سایت دینا تنها مشاوره حقوقی ارائه شده که به صورت تماس مستقیم و خرید بسته مشاوره امکان پذیر است. بسته های مشاوره ای دینا به سه دسته ۲۰، ۳۰ و ۴۵ دقیقه ای تقسیم میشود که شما به راحتی بر حسب نیاز و میزان سوالاتی که درباره مسئله حقوقی خود دارید میتوانید از میان آنها انتخاب نمایید.

هزینه این بسته های مشاوره به ترتیب ۲۶۹.۹۰۰ هزارتومان، ۳۸۹.۹۰۰ هزارتومان و ۵۶۹.۹۰۰ هزارتومان میباشد. قیمت این بسته ها در حالی به این قیمت است که اگر شما بدون خرید آنها با وکلای دینا تماس بگیرید دقیقه ای ۱۸ هزارتومان هزینه تماس شما خواهد بود که مبلغ بسیار بیشتری نسبت به مبالغ گفته شده میشود. در بسته های بیان شده از ۲۶ الی ۳۰ درصد تخفیف از سوی سایت دینا در نظر گرفته شده است.

نتیجه گیری تحلیل سایت ها

ما در این مقاله تلاش کردیم که به معرفی و بررسی بهترین و معتبرترین سایتهای ارائه دهنده مشاوره حقوقی که همچنین فعالیت گسترده ای نیز دارند بپردازیم.

به طور کلی در مشاهده کردیم که سایتهای موجود به دو دسته اصلی تقسیم بندی که دسته اول موسسات حقوقی هستند که در زمینه مشاوره حقوقی به صورت تخصصی فعالیت میکنند و دسته دوم سایتهای واسطه ای میان وکلای دادگستری و متقاضیان دریافت خدمات حقوقی میباشند.

حال هر شخصی میتواند بر اساس نیازهای خود در میان این سایتها و موسسات حقوقی که از اعتبار خوبی برخوردار هستند دست به انتخاب بزند. نکته دیگری که در انتها باید به بیان آن بپردازیم و افراد باید در انتخاب خود در این موضوع دقت نمایند این است که آیا پس از دریافت مشاوره نیاز به خدمات حقوقی دیگر مانند تنظیم اوراق قضائی یا اعطای وکالت به وکیل دارند یا خیر.

پاسخ به این سوال میتواند برخی از سایتهای بیان شده را از امکان انتخاب خارج نماید زیرا چنین ویژگی برای آنها وجود ندارد. مسئله نهایی برای انتخاب درست از سوی افراد میتواند مربوط به مجوزهای قانونی کار و هزینه های اعلامی از سوی آنها باشد که با توجه به میزان کیفیت ارائه شده متغیر میباشد. بدین ترتیب میتوایند انتخابی درست و آگاهانه را پیش رو داشته باشید.