سه هزار راننده تپسی سهامدار شدند.

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲

مدتی پیش تپسی خبر از طرح تشویقی اعطای سهام شرکت به راننده ها خبر داده بود. این طرح با سهام دار شدن سه هزار راننده همراه شد.

مدتی است که تپسی به دنبال گسترش سهم خود در بازار تاکسی های اینترنتی است، طرح های مختلفی را برای جذب راننده و مشتری اجرا کرده است. یکی از این طرح ها، سهام دار کردن راننده هاست. بر اساس این طرح، سفیرانی که در یک بازه ی سه ماهه موفق به انجام بیش از ۱۲۰۰ سفر بشوند، معادل ۲۰% درآمد خالص هر سفر سهام دریافت می کنند. سفیران با ۸۰۰ سفر نیز معادل ۱۰% سهام دریافت می کنند.

با توجه به اعداد اعلامی، تا کنون بیش از ۱۴.۵ میلیون سهم به سفیران تپسی تعلق گرفته که ارزش آن بیش از ۹ میلیارد تومان است. از میان سهام تعلق گرفته نیز تنها ۲۴% سفیران تپسی به فروش سهام خود اقدام کرده اند. پیش از این نیز تپسی به ۵۰۰ سفیر خود که از ابتدا با این شرکت همراه بوده‌اند، دو هزار سهام اهدا کرده است.


میلاد منشی پور مدیرعامل تپسی در مورد اعطای سهام گفته است:

سفیران بدنه اصلی کسب و کار تپسی هستند و بخش قابل ملاحظه ای از موفقیت های ما تا امروز مدیون تلاش های آن ها است. ما در تپسی باور داریم که این عزیزان ورای حرفه شان، شریک رشد و توسعه شرکت هستند. اعطای سهام به سفیران تپسی، این امکان را ایجاد می کند که آن ها، علاوه بر کسب درآمد روزانه، در رشد شرکت نیز سهیم باشند. خوشحالیم که این اقدام، منجر به افزایش رضایت راننده ها و افزایش فعالیت آن ها در ناوگان تپسی شده است.