«کارنامه» سرویس کارشناسی موتورسیکلت را راه‌اندازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲

 

به گزارش روابط عمومی کارنامه، در شرایطی که ۹۰درصد از موتورهایی که در سطح خیابان‌ها تردد می‌کنند، رو به فرسودگی هستند، کارشناسی و بررسی میزان سلامت موتورسیکلت، قبل از خرید ضروری شده است. خصوصا با توجه به اینکه قیمت موتورسیکلت نسبت به سال گذشته تا ۲ برابر افزایش داشته است.

هژیر مفاخری، مدیر عملیات کارنامه، سرویس کارشناسی موتورسیکلت را این طور معرفی می‌کند: کارنامه با هدف ایجاد شفافیت و افزایش امنیت معاملات، ۴ سال پیش کار خود را با کارشناسی خودرو شروع کرد و تجربه خوبی در رفع یکی از نیازهای اصلی بازار خودرو به دست آورد. با توجه به ترافیک تهران، در چند سال اخیر شاهد افزایش تعداد معاملات موتورسیکلت بوده‌ایم؛ و از طرفی قیمت‌ها هم افزایش بسیار زیادی داشته و باعث شده است موتورسیکلت به‌عنوان کالایی سرمایه‌ای میان بسیاری از اقشار جامعه در نظر گرفته شود.

قیمت بالا، ریسک معامله را برای خریداران بالا می‌برد؛ به همین دلیل، خریدار نیازمند مرجعی متخصص برای تأیید کیفیت موتورسیکلت از لحاظ فنی و بدنه است تا هم بتواند وسیله مناسبی برای استفاده تهیه کند و هم اینکه در معامله متضرر نشود.


خدمات کارشناسی موتورسیکلت در کارنامه شامل گزارش رنگ و بدنه (سلامت شاسی، رنگ، آبرنگ، تعویض، فرورفتگی و…) و گزارش فنی (تعلیق و ترمز، گیربکس، موتور، آچارخوردگی و …) است و در این سرویس تمام ابعاد موتورسیکلت، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کارنامه این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که هم به‌صورت تخصصی موتورسیکلت موردنظرشان را کارشناسی کنند و هم ضمانت‌نامه ۵۰ میلیونی دریافت کنند.