معرفی وبسایت؛

تراول گرام داستان سفرهای مختلف را روایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰
تراول گرام

تراول گرام همانطور که از نامش نیز می‌توان حدس زد در زمینه سفر و گردشگری فعالیت می‌کند.

بنیانگذاران این کسب و کار در رابطه با فعالیت خود در سایتشان نوشته‌اند: «ما عاشق سفر هستیم. چون هر سفری که میریم توی خودش یک داستان داره. داستانی که روایت‌گر شادی‌ها و غم‌های مردم دنیاست، داستان مهربانی‌ها و کم لطفی‌های ما به طبیعت و داستان گوشه به گوشه زمینی که روی اون زندگی می‌کنیم. تراول گرام هر بار یک داستانی رو با خودش و با شما همراه می‌کنه که شنیدنش خالی از لطف نیست… پس همراه ما باشید تا با هم همسفر بشیم و کیف کنیم!»

تراول گرام به افرادی که برای انجام سفرهای خود نیاز به تجهیزات و لوازم دارند، تجهیزات مورد نیازشان را اجاره می‌دهد. آنطور که در وبسایت تراول گرام نوشته شده برای اجاره تجهیزات سفر تنها لازم است کاربران وارد سایت شده، فرم اجاره تجهیزات را پر کنند و منتظر تماس پشتیبانی تراول گرام برای ادامه فرآیند باشند.


تراول گرام محدود به انجام سفرهای واقعی نیست و بخشی از این کسب و کار به روایت داستان‌های نشنیده از مردم، طبیعت و زمین می‌پردازد. در رابطه با این بخش که نام آن « تی جی اینترنتی » است، توضیح داده شده است: «ما قراره توی تراول گرام چیزهای مختلفی رو امتحان میکنیم. گاهی شما رو هم دخیل این تجربیات میکنم و گاهی با تی‌جی اینترنتی که داریم، میاییم پیش شما! بله اشتباه ننوشتیم ‌تی‌جی همون تی‌وی شماست فقط با این تفاوت که قرار هست داستان‌های نشنیده از مردم، طبیعت و زمین رو واستون روایت کنه اونم در قالب سفر!»

در بخش تراول مگ این وبسایت مقالات مختلفی در رابطه با سفر و گردشگری در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا؛

خرید رپورتاژ آگهی با قیمت مناسب در پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی سکو

یادگیری آسان انگلیسی با کلاس های آنلاین زبان انگلیسی انگلیشدان

تجربه ماجراجویی‌های متنوع با ماجراجوهای ایرانی

دستیار سلامتی سالمینا به سبک خرید سالم‌تر کمک می‌کند

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *