خرید رپورتاژ آگهی با قیمت مناسب در پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی سکو

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی سکو

رپورتاژ آگهی ( رپورتاژ خبری) معنی کلمه Advertorial است، که از ترکیب دو لغت Advertisement و Editorial نشأت می‌گیرد. رپورتاژ آگهی به‌ نوعی می‌تواند یک مقاله، صفحه‌ای خاص از یک وب‌سایت و یا یک ویدئو در موضوعات مختلف باشد که تنظیم و نگارش آن به گونه‌ای است، که هرکسی با خواندن و یا مشاهده‌اش فکر می‌کند یک مطلب عادی و میهج می‌بیند! به‌هرحال اگر برای اولین بار یک رپرتاژ آگهی را ببینید اصلاً به ذهنتان نمی‌رسد که این یک تبلیغ است.

رپورتاژ آگهی‌ها معمولاً اطلاعات مفید و خوبی را انتقال می‌دهند اما هدف اصلی آنها بازاریابی محصولات یک شرکت، افزایش اعتبار یک برند خاص و یا تغییر دیدگاه‌ها می‌باشد. علاوه بر این رپورتاژ آگهی ابزاری قدرتمند برای دریافت بک لینک و لینک سازی، افزایش سئو سایت و در نهایت بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو به شمار می روند. با توجه به اینکه مدت زمان رپورتاژ آگهی دائمی می باشد و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تمدید آن نیست، با این روش تبلیغاتی همواره سایت یا کسب و کار شما توسط کاربران جدید شناخته می شود.

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری ابزاری تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار شما در رسانه های مختلف می باشد. با خرید رپورتاژ آگهی برند، محصول و یا کسب و کارتان توسط کاربران رسانه های گوناگون شناخته خواهد شد. یکی از ملاک های رتبه بندی سایت ها در گوگل، تعداد بک لینک های آن ها می باشد. با انتشار رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک از رسانه های معتبر، اعتبار و سئو سایت شما نیز افزایش خواهد یافت و از این طریق رتبه سایتتان در موتور جستجوی گوگل بهبود می یابد. سکو یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است و به شما امکان ساخت کمپین رپورتاژ آگهی را می دهد.


در پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی سکو شما می توانید در برترین رسانه های فارسی زبان رپورتاژ آگهی تان را منتشر نمایید. سکو به شما این اطمینان را می دهد که برای انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه های موردنظرتان کمترین قیمت ممکن را پرداخت نمایید. برای ثبت سفارش خرید رپورتاژ آگهی ابتدا در سکو ثبت نام نمایید، سپس از طریق بخش پیشخوان در پنل کاربری سایت های موردنظرتان را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که از بسته های آماده استفاده کنید، تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد. پس از ثبت موفق سفارش، مقاله شما در اسرع وقت برای رسانه موردنظر ارسال خواهد شد و در تاریخ دلخواه شما منتشر خواهد شد. اگر سوال یا درخواستی داشتید، پشتیبانی سکو پاسخگوی شما خواهد بود.

سایر وبسایت‌های معرفی شده در وبنا:

مطالعه مقالات فارسی در موتور جستجوی علمی علم نت

حجرک؛ ارائه دهنده محصولات غذایی و بهداشتی خارجی

راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *