معرفی اپلیکیشن؛

آموزش هیجان‌انگیز زبان انگلیسی با اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده

اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده! همانطور که از نامش پیداست در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کند.

در این اپلیکیشن کاربران با بازی و سرگرمی به یادگیری زبان انگلیسی خواهند پرداخت. موضوعی که سبب هیجان انگیز شدن یادگیری زبان انگلیسی و یادگیری در حین بازی خواهد شد.

مدیران این اپلیکیشن در رابطه با انگلیسی را قورت بده توضیح داده‌اند: «ین برنامه آموزشی فراگیری زبان را برای افراد با سنین مختلف آسان می‌کند، انگیزه یادگیری زبان را در شما تقویت می‌کند و به شما می‌آموزد چطور از اشتباهات جلوگیری کنید، چگونه دیکشنری لغات را به نحو مؤثرتری فراگیرید و درنهایت چطور مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نوشتاری خود را افزایش دهید.»


طرح آموزشی در اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده به شکل سفری است که دانشجو به کشورهای مختلف انگلیسی زبان انجام می‌دهد و در هر شهر لغات و نکاتی را می‌آموزد. در هر کدام از کشورها لیستی از شهر های آن کشور را مشاهده خواهید کرد و در هر شهر کلمات جدیدی را خواهید آموخت. شما باید شهرها را به همان ترتیبی که مشاهده می کنید پشت سر بگذارید. با ورود به هر شهر تعداد کلماتی که در آن شهر باید بیاموزید را مشاهده خواهید کرد. و در زیر آن سه گزینه مرور لغات، حفظ لغات و پرسش ها را می بینید. با انتخاب گزینه مرور لغات، کلمات آن شهر همراه معانیشان به شما نشان داده خواهد شد و تلفظ کلمات نیز پخش می شود. با لمس آیکن تلفظ گر در پایین صفحه می توانید هر چند بار که می خواهید تلفظ کلمه را پخش کنید. با نگه داشتن انگشت خود روی این آیکن نیز هجی حروف کلمه را خواهید شنید.

برای دانلود این اپلیکیشن از مایکت اینجا کلیک کنید

برای دانلود این اپلیکیشن از چارخونه اینجا کلیک کنید

سایر اپلیکیشن‌های معرفی شده در وبنا:

اثاث کشی ؛ سامانه باربری و حمل‌ونقل

دیجی باربری؛ اپلیکیشن حسابداری در حوزه شرکت‌های حمل و نقل

دانلود آسان جزوه و مقاله از جزوه یاب

آغاز به کار تاکسی اینترنتی اتول موتول

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *