معرفی اپلیکیشن؛

دانلود آسان جزوه و مقاله از جزوه یاب

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

جزوه‌یاب مرجع دانلود جزوه، مقاله و کتاب درسی است.

هدف از طراحی و توسعه این اپلیکیشن این بود که دانشجویان و دانش آموزان راه حل ساده تری دانلود جزوات، مقالات، کتب درسی در زمان امتحانات داشته باشند و دچار مشکل نشوند.

درواقع اگر بخواهیم جزوه یاب را بهتر بشناسیم باید بگیم که جزوه یاب یک اپلیکیشن تحت اندروید و IOS است که به دانشجویان و دانش آموزان این امکان را می دهد تا بتوانند به بروز ترین جزوات، بروزترین مقالات و بروزترین کتب درسی دسترسی داشته باشند تا هر لحظه ای بتوانند آن‌ها را دانلود کنند.


شایان ذکر است نود درصد جزواتی که درون اپلیکیشن جزوه یاب قرار داده می شود به صورت رایگان برای کاربران ارائه داده می شود.

در جزوه یاب کاربران می توانند جدا از  دسترسی به جزوات، مقالات، کتب درسی، از وبلاگ این اپلیکیشن به عنوان یک منبع مفید برای مطالعه مقالات مختلف استفاده کنند.

خدمات جزوه یاب به دانشجویان و دانش آموزان فقط شامل کتب درسی، جزوات درسی و مقالات درسی نیست، در واقع دانشجویان و دانش آموزان می‌توانند در جزوه یاب مهارت‌آموزی کنند و وارد بازار کار شوند. جزوه یاب در تلاش است که برای دانشجویان و دانش‌آموزان خود دوره‌های آموزشی را با کمترین قیمت و بالاترین بازدهی برگزار کند. این دوره ها آنلاین برگزار می‌شوند و دانشجویان و دانش‌آموزان هم می‌توانند به صورت کامل یک دوره را خریداری کنند و هم می‌توانند با ثبت یک اشتراک در وب‌سایت آکادمی جزوه یاب به تمامی دوره های  آموزشی این وب سایت و اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

برای دانلود اپلیکیشن جزوه‌یاب از کافه بازار کلیک کنید

برای دانلود اپلیکیشن جزوه‌یاب از چارخونه کلیک کنید

 

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *