آغاز به کار تاکسی اینترنتی اتول موتول

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تاکسی اینترنتی اتول موتول

اتول موتول، تاکسی آنلاین فعال در شهرهای قم، اراک، خمین، محلات، دلیجان، کاشان و ساوه است که به تازگی آغاز به کار کرده است.

اتول موتول سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو و موتورسیکلت به شمار می‌رود. با درخواست خودرو یا موتورسیکلت در این اپلیکیشن، پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین اتول موتول به نشانی کاربر می‌آید.

به طور کلی ویژگی‌های این تاکسی اینترنتی به شرح زیر است:


۱- حقوق ثابت ماهیانه برای راننده‌ها حداقل ۳ ملیون و ۲۰۰ هزارتومان

۲- وجود تعداد زیادی راننده خانم برای مسافران خانم

۳- قیمت مناسب سفرها بدلیل دادن حقوق ماهیانه به رانندگان

۴- با هر سفر که میروید کمکی به کودکان بدسرپرست میشود

۵- امکان کسب درآمد از اتول موتول با معرفی به دیگران و دریافت مبلغی از هر سفر آنها بصورت مادام العمر

تاکسی آنلاین سفیران نیک آرمان ( اتول موتول ) سیستم حمل و نقل بر اساس مدیریت زمان است. از این رو در اکثر موارد هزینه سفر برای مسافران نسبت به سایر تاکسی ها مقرون به صرفه تر خواهد بود. اپلیکیشن اتول موتول به دلیل رابطه استخدامی با راننده ها و استخدام مجربترین و با کیفیت ترین راننده ها سعی بر آن دارد امن ترین سیستم حمل و نقل را داشته باشد.

تاکسی تاکسی اینترنتی اتول موتول یک تاکسی آنلاین متفاوت است که‌ برای تضمین امنیت شغلی و درآمد رانندگان خود گامی متفاوت در این عرصه برداشته است. حقوق ثابت ماهیانه و بیمه تامین اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که تاکسی اتول موتول برای رانندگان خود در نظر گرفته است. اگر شخص راننده بیش از ساعتی که توسط اتول موتول تعیین شده در هرروز ماه آنلاین باشد علاوه بر حقوق ثابت اضافه کار دریافت خواهد کرد و درصورت کمتر کار کردن به میزانی که فعالیت داشته حقوق دریافت خواهد کرد. بطور کل حقوق به ازای ساعت آنلاینی به راننده تعلق خواهد گرفت.

شیوه کار تاکسی اینترنتی اتول موتول با راننده ها یعنی دادن حقوق ثابت ماهیانه به راننده ها روی کیفیت سفرها تاثیر دارد و باعث می‌شود که راننده‌ها بدون در نظر داشتن قیمت و یا مسیر سفر تمام درخواست‌های سفر را بدون در نظر گرفتن مسیر و قیمت قبول کنند و این امر می‌تواند سفر به تمام نقاط در هر زمان را با بهترین قیمت و کیفیت تضمین کند.

علاوه بر آن در اتول موتول تعداد زیادی راننده خانم و آقا وجود دارد و بانوان می‌توانند با خیال راحت از اتول موتول مخصوص بانوان استفاده کنند و با خیالی راحت به مقصد مورد نظر خود بروند.

برای دانلود اپلیکیشن اتول متول از کافه بازار اینجا کلیک کنید.

سایر اپلیکیشن‌های معرفی شده در وبنا:

اثاث کشی ؛ سامانه باربری و حمل‌ونقل

دیجی باربری؛ اپلیکیشن حسابداری در حوزه شرکت‌های حمل و نقل

دانلود آسان جزوه و مقاله از جزوه یاب

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *