لیگ بازی‌ های مایکت از ۶ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

 لیگ بازی‌ های مایکت با هدف حمایت از توسعه دهندگان بازی موبایلی و با مشارکت ۴ بازی پرطرفدار ایرانی، از ۶ تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می شود.

آنطور که روابط عمومی مایکت اعلام کرده این لیگ که با حمایت مایکت و با هدف حمایت از توسعه دهنده و خلق ارزش برای کاربر برگزار خواهد شد. اهدافی که به گفته مایکت رد پای آن را تقریبا در تمامی اقدامات این اپ استور می توانید دید.

مایکت معتقد است با برگزاری چنین برنامه هایی کاربران تجربه متفاوتی از بازی موبایلی خواهند داشت و در بلند مدت توسعه دهنده رشد کمی و کیفی کاربر را شاهد خواهد بود.


روابط عمومی اپ استور مایکت در رابط با برگزاری این لیگ توضیح می‌دهد: «تمام هزینه های این لیگ به عهده مایکت است و اساسا فرض ما این است که باید این کار را برای توسعه دهنده و صنعت بازی موبایلی انجام دهیم. یک نوعی مسئولیت ما در این حوزه است که با حمایت های برنامه ریزی شده، کاربر و توسعه دهنده را همراه کنیم. تجربه کاربر در این لیگ اهمیت ویژه ای دارد، انتخاب بازی ها، تعداد و نوع بازی به گونه ای طراحی شده است تا کاربر تنوع خوبی را تجربه کند؛ البته همه بازی های این لیگ در بحث رقابت یک به یک هستند. از سوی دیگر با توسعه دهندگان تعاملی داشتیم که بار فنی و هزینه شان را بسیار کاهش دهیم. جوایز میانی و اصلی هم از سوی مایکت تامین شده است.»

کلابی، پسرخوانده، بزن بهادر و کات آف چهار بازی حاضر در این لیگ هستند. لیگ بازی مایکت تا عید فطر ادامه دارد و علاوه بر جایزه های میانی و امتیاز درون بازی یک PS5 نیز جایزه پایانی این لیگ است.

نحوه مشارکت در لیگ بازی‌ های مایکت به شرح زیر است:

بعد از نصب و اجرای بازی‌ها، کافیست به بخش مرتبط به مسابقه در آن بازی‌ها مراجعه کنید.

در این بخش شما می‌توانید وارد یک دور مسابقه با حریف شوید. اگر در بازی برنده شوید امتیاز می‌گیرید و امتیاز شما در پروفایل مسابقه، در مایکت ثبت می‌شود.

  • کسب امتیاز، فقط از طریق برنده شدن در هر مسابقه ممکن است.
  • محدودیتی در انتخاب بازی‌ها وجود ندارد و علاقه مندان می‌توانند در هر تعداد از بازی‌ها، مسابقه داده و امتیاز بگیرند.

جوایز این لیگ به عبارت زیر است:

قرعه کشی

۱ دستگاه کنسول بازی PS5

جوایز نفرات برتر

نفر اول : ۵۰ میلیون ریال
نفر دوم : ۳۰ میلیون ریال
نفر سوم : ۱۰ میلیون ریال
نفر ۴م تا ۶م : ۲ میلیون ریال
نفر ۷م تا ۱۰م : ۱ میلیون ریال

 

برای شرکت در لیگ بازی‌های مایکت اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط:

کاهش سهم مایکت از درآمد توسعه ‌دهنده‌ ها با دید بلند مدت

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *