با افزایش تعداد بانکهای همکار تپسی برای «تسویه در لحظه» رانندگان، ۷۰ درصد رانندگان این تاکس اینترنتی امکان تسویه حساب در لحظه دارند.
به گزارش وبنا، آنطور که روابط عمومی تپسی اعلام کرده، امکان «تسویه در لحظه» برای رانندگان تپسی، علاوه بر بانکهای ملی، پاسارگاد و سامان، برای رانندگانی که در بانکهای ملت، صادرات و تجارت حساب دارند نیز فراهم شد.
تاکسی اینترنتی تپسی به عنوان اولین تاکسی اینترنتی که امکان «تسویه در لحظه» هزینه سفر را برای رانندگان خود فراهم کرده، با اضافه کردن این قابلیت برای رانندگان دارای حساب در بانکهای ملت، صادرات و تجارت، حالا امکان استفاده از این ویژگی را برای ۷۰ درصد از رانندگان خود مهیا کرده است.
رانندگانی که حسابی از بانکهای دیگر را برای تسویه کرایه به تپسی معرفی کردهاند نیز میتوانند با معرفی حساب یکی از بانکهای ملی، پاسارگاد، سامان، ملت، صادرات و تجارت در نرمافزار سفیران، از امکان تسویه در لحظه بهرهمند شوند.
تپسی امکان «تسویه در لحظه» را دو سال پیش برای رانندگان خود فراهم کرد تا چالش روش پرداخت هزینه سفر میان مسافر و راننده را برطرف کند. تا پیش از این، علیرغم وجود امکان پرداخت اعتباری و ترجیح مسافر برای استفاده از این روش، بسیاری از رانندگان ترجیح میدادند پرداخت کرایه به صورت نقدی یا کارت به کارت انجام شود تا در لحظه به درآمدشان دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن این امکان، هم مسافر میتواند هزینه سفر را اعتباری پرداخت کند و هم راننده، میتواند هر لحظه که بخواهد، اعتبار را به حساب خود منتقل کند.
در حال حاضر رانندگان تپسی میتوانند با انتخاب یکی از گزینههای تسویه روزانه یا تسویه در لحظه، شیوه تسویه کرایه خود را انتخاب کنند. در صورت انتخاب گزینه تسویه در لحظه، هر راننده روزانه امکان استفاده از ۵ بار تسویه حساب لحظهای را در تمام ساعات شبانهروز و هفت روز هفته، حتی روزهای تعطیل، خواهد داشت.