بازی برد- برد کسب‌وکارها و مشتریان در بازارچه ابری آروان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بازارچه ابری آروان

بازارچه ابری آروان پلتفرمی است که از یک‌سو تامین‌کننده‌ی نرم‌افزار و سرویس می‌تواند محصول خود را برای دسترسی بهتر روی این بستر قرار دهد و از سوی دیگر کاربران به‌راحتی و با چند کلیک، نرم‌افزارها و سرویس‌های مورد نظر خود را در فضای ابری راه‌اندازی و استفاده کنند.

ابر آروان با ارایه‌ی زیرساخت یکپارچه، هم‌چنین بهبود مستمر محصولات خود، در تلاش است تا با ارایه‌ی راهکار پلتفرمی، علاوه‌بر رفع نیازمندی کاربران صنعت فناوری اطلاعات کشور، کسب‌وکارهای حوزه‌ی تکنولوژی را به‌سمت رشد، توسعه و انطباق کامل با فضای ابری سوق دهد؛ چرا که، تکنولوژی‌های ابری در آینده‌ای نه‌چندان دور جایگزین تمام روش‌های سنتی پیش از این خواهند شد.

در بازارچه ابری آروان، نصب، راه‌اندازی، مدیریت و خطایابی محصول نهایی بسیار راحت است و بدون صرف زمان و هزینهی درخور توجه، میتوان این موارد را انجام داد. در یک تقسیمبندی کلی، بازارچهی ابری هم متناسب با نیازمندیهای سازمانهای متوسط و بزرگ B2B و B2C، هم‌چنین برای کسبوکارهای کوچک یا شخصی که توان صرف هزینههای گزاف توسعه‌ی زیرساختهای فنی را ندارند، راهکار بهینهای خواهد بود.


مزیت‌های بازارچه‌ی ابری برای تامین‌کنندگان

تامین‌کنندگان نرم‌افزارهای ابری می‌توانند با استقرار محصولات خود بر بستر بازارچه‌ی ابری آروان، علاوه‌بر دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان سازمانی و شخصی، از قابلیت‌های مقیاس‌پذیری و به‌صرفه بودن تکنولوژی ابری برای ارایه‌ی خدمات خود استفاده کنند.

از جمله مهم‌ترین مزایای بازارچه‌ی ابری برای تامین کنندگان می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • کاهش هزینه‌های بازاریابی با دسترسی به بازار جدید
  • رفع دغدغه‌ی تامین منابع
  • امکان همکاری‌های استراتژیک
  • گرفتن بازخورد از فعالان اکوسیستم ابری
  • دسترسی به پایگاه داده‌ی آروان
  • هزینه‌ی راه‌اندازی بسیار کم برای کاربر

 

مزیت‌های بازارچه ابری آروان برای مشتریان

بازارچه‌ی ابری آروان با کنار هم قرار دادن محصولات متنوع و مکمل مورد نیاز کاربران در قالب بسته‌های گوناگون، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با سرعت بالایی بتوانند به اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا کنند، آن‌ها را مدیریت کنند و از حفظ و نگهداری سرویس‌ها و اطلاعات خود مطمین باشند. هم‌چنین با توجه با امکان مقایسه، می‌توانند مناسب‌ترین محصولات را با توجه به نیازمندی‌های خود انتخاب کنند.

از جمله مهم‌ترین مزایای بازارچه‌ی ابری برای مشتریان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فهرست کامل نرم‌افزارهای ابری
  • قیمت‌گذاری متنوع و منصفانه
  • روش‌های راه‌اندازی سریع (تنها با چند کلیک و برای تنظیمات پیش‌فرض فقط یک کلیک)
  • یافتن راه‌حل مورد نیاز، تست، مشاوره، خرید و راه‌اندازی
  • بررسی امنیتی نرم‌افزارهای فهرست بازارچه
  • پیشنهاد‌های اختصاصی با جزییات مورد نیاز هر کسب‌وکار
  • تسویه‌حساب متمرکز برای تمام سرویس‌ها
  • مدیریت هزینه‌ها و امکان هشدار
  • مشاوره‌ی اختصاصی نصب و راه‌اندازی سرویس به‌کمک تیم کوچ ابری آروان

 

روش‌های استفاده از بازارچه‌ی ابری آروان

بازارچه‌ی ابر آروان طیف وسیعی از پرکاربردترین محصولات ابری را در دسته‌بندی‌هایی مانند سیستم مدیریت محتوا، سیستم خطایابی، نرم‌افزارهای زیرساختی، سیستم‌های جذب و نگهداشت مشتریان، آنالیز داده، تجارت الکترونیک و آموزش آنلاین ارایه می‌دهد. در حال حاضر دو Delivery Method در دسترس در بازارچه‌ی ابر آروان IaaS Image و CDN App هستند و به‌زودی روش‌های PaaS Catalog و Managed Services اضافه  خواهند شد.

  • در روش CDN App، با یک کلیک می‌توان اپلکیشن مورد نظر را روی وب‌سایت‌هایی که از شبکه‌ی توزیع محتوای ابر آروان استفاده می‌کنند، نصب کرد. به عنوان مثال کاربرانی که به منظور پشتیبانی قصد راه‌اندازی سرویس چت  در وب‌سایت خود را دارند، به راحتی می‌توانند از محصولاتی مانند رایچت و گفتینو استفاده کنند. هم‌چنین به منظور تحلیل داده‌های کاربرانی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، می‌توانید از  امکانات محصولاتی مانند Google Analytics و  Hotjar نیز بهره‌مند شوید.
  • در روش IaaS Image، امکان ساخت ایمیج‌های از پیش‌آماده‌ی نرم‌افزارهای مختلف روی زیرساخت رایانش ابری آروان وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید از مجموعه ELK به‌منظور جست‌وجو و تحلیل داده، نمایش گرافیکی داده‌ها و واقعه‌نگاری متمرکز به راحتی استفاده کنید.
  • با اضافه شدن روش Manage Services، سرویس‌هایی نظیر میل‌سرور، مدیریت به اشتراک‌گذاری فایل، تحلیل داده، ارسال لاگ، مانیتورینگ، مدیریت سرور و… فراهم خواهد بود.

به بازارچه‌ ابری آروان بپیوندید

تامین‌کنندگانی که مایل هستند محصول خود را در بازارچه‌ی ابری آروان ارایه دهند، می‌توانند از طریق فرم ثبت درخواست تامین‌کنندگان بازارچه، نسبت به این موضوع اقدام کنند. پس از برقراری ارتباط از سمت ابر آروان و گذراندن مراحل لازم برای استقرار محصول در بازارچه، هر تامین‌کننده‌ای که بتواند استانداردهای بازارچه‌ی آروان را تامین کند‌، می‌تواند محصول خود را روی بازارچه قرار دهد.

ابر آروان از نظر کیفیت، امنیت و دقت خدمات بر مراودات موجود در بازارچه نظارت می‌کند. تولید محتوا، گرفتن نظرات کاربران و حمایت از تولیدکنندگان نرم‌افزار داخلی از دیگر ویژگی‌های بازارچه‌ی ابری آروان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات بازارچه‌ی ابری می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی بازارچه در وب‌سایت ابر آروان، برای انتخاب و خریداری محصولات و راه‌اندازی سرویس‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

مطالب مرتبط:

بازه زمانی حمایت ابر آروان از استارتاپ ها یک سال افزایش پیدا کرد

آغاز همکاری «لحظه‌نگار» و «ابر آروان» برای عرضه‌ی خدمات پایدارتر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *