بازه زمانی حمایت ابر آروان از استارتاپ ها یک سال افزایش پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹
حمایت ابر آروان از استارتاپ ها

بازه زمانی حمایت ابر آروان از استارتاپ ها به دوسال افزایش پیدا کرد.  ابر آروان که تا پیش از این در یک‌سال نخست فعالیت استارت‌‌آپ‌ها به آن‌ها خدمات زیرساختی رایگان اعطا می‌کرد، با توجه به کرونا و آسیب‌پذیری کسب‌وکارها این بازه‌ی زمانی را به دو سال افزایش داد.

در این سرویس‌دهی، استارت‌آپ‌هایی که از سمت شتاب‌دهنده‌ها به ابر آروان معرفی می‌شوند، می‌توانند براساس تفاهم‌نامه‌ی امضا شده با ابر آروان تا یک‌سال آینده با ۵۰ تا ۱۰۰درصد تخفیف از همه یا یکی از محصولات شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری و خدمات ویدیو و پخش زنده استفاده کنند. ابر آروان هم‌چنین تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری امضا کرده است و به تیم‌های نوآفرین تسهیلات رایگان و ویژه ارایه می‌دهد.

«توانمندسازی» یکی از پنج ارزش کلیدی آروان است و همان‌طور که روزگاری ابر آروان هم یک استارت‌آپ نوپا بود و با کمک دیگران به نقطه‌ی امروز رسید، امروز تلاش می‌کند به سهم خود به تقویت اکوسیستم فناوری ایران کمک کند.


از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ استارت‌آپ توانتسند در قالب این طرح‌های حمایتی از خدمات ابر آروان به رایگان یا با تخفیف بالا استفاده کنند.

امیدواریم این همراهی، به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا به‌جای دغدغه و هزینه‌های زیرساختی، در این وضعیت دشوار، بیش‌تر بر توسعه‌ی محصول و بازارشان متمرکز باشند.

 

اخبار اکوسیستم استارتاپی را از کانال تلگرام وبنا دنبال کنید

 

براساس تفاهم‌نامه‌ی ابر آروان با شتاب‌دهنده‌ها، در حال حاضر، استارت‌آپ‌ها می‌توانند از طریق شتاب‌دهنده‌های پارادایس هاب، تریگ‌آپ، خانه‌ نوآوری، دیموند، فینووا، تیوان، امید و فضای کار اشتراکی باکس یا سامانه‌ی نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری، از این خدمات بهره‌مند شوند.

ابر آروان آمادگی دارد این طرح را با سایر شتاب‌دهنده‌های متقاضی نیز اجرایی کند؛ مراکز  شتاب‌دهی می‌توانند درخواست خود را به نشانی pr@arvancloud.com بفرستند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *